کد خبر: ۱۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

مربی فجرسپاسی: کسب این پیروزی برایمان حیاتی بود

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: کسب این پیروزی مقابل بادران برایمان حیاتی بود و در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد.
به گزارش شیرازه اسماعیل زارع  بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل بادران تهران در جمع خبرنگاران  گفت: در همین ابتدا خدا را شاکرم که توانستیم اولین پیروزی را بعد از چند هفته کسب کنیم و باعث روحیه بازیکنانم شد این برد در ادامه راه خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که اطلاع دارید هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ما در طول هفته در تمریناتی که داشتیم تمام نقاط قوت و ضعف بادران آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم آنها چه برنامه‌ایی دارند و ما از قبل خود را آماده کرده بودیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بعد از چند موقعیت گلزنی بالاخره در دقیقه ۲۰ بازی به اولین‌گل خود رسیدیم و تا حدودی در زمین حریف به اهدافمان نزدیک شدیم و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم موفق به حفظ نتیجه و در نهایت کسب یک پیروزی مهمی شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم بادران مدعی بود، تیم فجر بعد از گل اول در لاک دفاعی فرو رفت، گفت: همانطور که حمله کردن مهارت و تاکتیک خاص است دفاع کردن نوعی هنر است و شاگردانم به خوبی توانستند این هنر را انجام دهند.

زارع در خصوص داوری این دیدار گفت: در مجموع داوری خوب بود اما من فکر می‌کنم گل دوم ما که توسط کریم زاده به ثمر رسید به اشتباه مردود و آفساید اعلام شد.

وی در پایان‌گفت: از تمام بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم و می دانم آنها در این بازی تمام سعی تلاش خود را انجام دادند و این پیروزی را به تمامی هوادران تیم فجر و مردم خوب استان فارس که در این چند هفته صبر و تحمل کردند تا این برد بدست آید، تقدیم می‌کنم.

نظرات بینندگان