کد خبر: ۱۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
امام جمعه شیراز:

در کارم غرض ورزی شخصی و گروهی نبوده است/ تبادل اطلاعات و مشورت با مدیران بازنشسته نتایج مطلوبی خواهد داشت

آیت‌الله دژکام در مراسمی از استاندار و معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری فارس و فرماندار سابق شیراز تکریم و تقدیر کرد.

دژکامبه گزارش شیرازه، نماینده ولی فقیه در استان فارس در مراسم تکریم استاندار و معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری فارس و فرماندار سابق شیراز گفت: در طول مدتی که آقای تبادار استاندار فارس بودند، دارای حسن برخورد و سعه صدر مطلوبی بودند و فضای استان را به یک فضای آرام برای کار و خدمت تبدیل کردند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه شیراز شهری است که از نظر سیاسی، محوریت خاصی در کشور دارد، گفت: گاهی اوقات مشاهده شده که حواشی سیاسی، بحث پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است ولی آقای تبادار با سعه‌ صدر و حسن برخورد خود، فضا را برای فعالیت‌هایی که مورد انتظار مردم بود کاملا هموار کرده بودند و این امر حقیقتا جای تشکر دارد و باید بیش از این ها از حضور ارزشمند ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: همچنین امروز باید اعلام کنم بنده و آقای پژوهش جهرمی سابقه دوستی و رفاقت طولانی داریم و ایشان همیشه اظهار لطف و ارادت به بنده داشتند و من متشکر هستم.

آیت الله دژکام گفت: در جلساتی که در سطح شهرستان می رفتیم حضور آقای عالیشوندی بسیار پررنگ و جدی بود و نقش حمایت کننده ای از حرکت توسعه شیراز داشتند و ممنون محبت های ایشان هستیم و ان‌شاالله خداوند به همه شما خیر دهد.

امام جمعه شیراز گفت: بنده نیاز دارم که پس از دوران بازنشستگی نیز همفکری‌هایتان را با بنده ادامه دهید و هر موقع فرصتی ایجاد شد و در شیراز بودید این تبادل اطلاعات و همفکری ها و مشورت ها نتایج مطلوبی خواهد داشت.

آیت الله دژکام با تصریح اینکه در کار بنده، غرض ورزی خاص شخصی و گروهی هیچگاه نبوده است، گفت: هدف همه ما این است که خدمتی به دین و شهر و استان خود کنیم و هر چه همفکری افزایش پیدا کند مسلما توفیق بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان