کد خبر: ۱۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

ساره جوانمردی به خادمی حرم امین ولایت مفتخر شد

ساره جوانمردی خادم افتخاری حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شد.
به گزارش شیرازه، ساره جوانمردی قهرمان مسابقات پارا آسیایی جاکارتا و پرچمدار تیم اعزامی کشورمان امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی به خادم افتخاری این آستان مقدس مفتخر شد.

آیت الله دستغیب در این دیدار گفت: خانم جوانمردی هم قهرمان ورزشی و هم قهرمان دفاع از پوشش کامل اسلامی شد و این نشان از اعتقاد ایشان به حجاب و عفاف است.

آیت الله دستغیب افزود: دشمنان در جهان به دنبال آنند که برهنگی و اسلام ستیزی را گسترش دهند، ولی حضور ورزشکاران زن ایران اسلامی با پوشش اسلامی مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی است.

خانم جوانمردی هم گفت: افتخار من حجاب و پوشش کامل اسلامی است و هر چند من قهرمان شدم، ولی بهترین افتخار و مدال برای من خادم افتخاری این آستان مقدس است.

ساره جوانمردی در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان که اواخر اردیبهشت امسال در کره جنوبی برگزار شد، ضمن کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن، نشان طلای انفرادی در تپانچه بادی ۱۰ متر و تپانچه خفیف ۵۰ متر را بر گردن آویخت.

جوانمردی همچنین مدال برنز پارا لمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲ نشان طلای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و چندین مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد.
صدا و سیمای فارس

نظرات بینندگان