کد خبر: ۱۲۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
فرمانده بسیج ناحیه بقیه‌ الله شیراز گفت:

انجام فعالیت های محرومیت زدایی توسط جهادگران بسیجی/ اجرای طرح ایران یار در هفته بسیج

فرمانده بسیج ناحیه بقیه‌ الله شیراز گفت: طرح ایران یار با هدف حمایت از کالاها، صنعت و کارخانجات و معرفی قدرت اقتصادی ایران در داخل مرزها اجرا خواهد شد.
انجام فعالیت های محرومیت زدایی توسط جهادگران بسیجی/ اجرای طرح ایران یار در هفته بسیجبه گزارش شیرازه، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بقیه ‌الله (عج) سی ام آبان ماه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و از هفته بسیج به عنوان ایامی جهت بازخوانی و یادآوری منشور بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران(ره) یاد کرد.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار بر تاثیر و نقش بسیج در تدوام ارزش های انسانی تاکید داشت و گفت: انقلاب اسلامی حرف تازه ‌ای در دنیا دارد و مستکبران برای ممانعت از رسیدن حرف های انقلاب به گوش جهانیان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد و تاکنون نیز ثابت کرده اند که به انواع توطئه ها درداخل و خارج از کشور متوسل شده اند.

وی افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب همچنان شاهد نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و غیره هستیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بقیه ‌الله به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی بسیج در مناطق مختلفی که در فقر بسر می برند اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها همچون گذشته در حال انجام است.

دوستدار با تاکید بر اهمیت توجه به عرصه سازندگی، خاطرنشان کرد: خدمات بسیاری در حوزه های مختلف ارائه شده و اعزام گروه‌ های جهادی در هفته بسیج با قدرت و انگیزه ‌ای بیش از گذشته به فعالیت های خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: بیش از 700 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود که محرومیت زدایی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح باشگاه افسران جوان جنگ نرم، آموزش و توانمندسازی مجاهدان عرصه فضای مجازی، اجتماع بسیجیان و تجلیل از بسیجیان نمونه در سالن شهید دستغیب، اجرای طرح ایران یار و برگزاری برنامه تور دوچرخه سواری تحت عنوان تور سبز شهدا از جمله مهمترین این برنامه ها هستند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بقیه ‌الله به حضور بسیجیان در نمازجمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با رویکرد تبیین دستاوردهای بسیج در چهل سالِ انقلاب اشاره کرد.

دوستدار با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و ضرورت حضور فعال بسیجیان در این فضا، گفت: متاسفانه در این حوزه عقب هستیم که باید طبق برنامه و با عزمی جدی در این راستا گام برداریم.

وی درخصوص طرح ایران یار، اظهار داشت: این طرح با هدف حمایت از کالاها، صنعت و کارخانجات و معرفی قدرت اقتصادی ایران در داخل مرزها اجرا می شود که هدف از آن آشنا سازی نسل نوجوان و جوان با توانمندی های نظام جمهوری اسلامی ایران است.


نظرات بینندگان