کد خبر: ۱۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

رسانه‌ها در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن نقش عظیمی دارند/ اصولگرایی و اصلاح طلبی را قبول ندارم

سرهنگ کوشکی گفت: رسانه های کشور می توانند در مقابله با جنگ روانی دشمنان، نقش بی‌بدیلی ایفا کنند.

رسانه‌ها در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن نقش عظیمی دارند/ اصولگرایی و اصلاح طلبی را قبول ندارمبه گزارش شیرازه، هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن شهید رکنی صدا و سیمای فارس برگزار شد ضمن تبریک هفته و حدت و بسیج، گفت: علیرغم میل دشمنان ارزش‌ها و اعتقادات فرهنگی غنی مردم ایران در مرزهای جغرافیایی نماند و اصحاب رسانه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نقش سازنده‌ای در گسترش این ارزش‌ها داشته‌اند.

سرهنگ سعید کوشکی عمل به‌هنگام، به اندازه، خالصانه و صادقانه را از ویژگی‌های رسانه انقلابی برشمرد و تاکید کرد: رسانه های کشور می توانند در مقابله با جنگ روانی دشمنان، نقش بی‌بدیلی ایفا کنند.

وی با اظهار تاسف از اینکه برخی رسانه‌های داخلی نا آگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند، گفت: ضروری است اصحاب رسانه کسانی باشند که در مورد عملیات روانی دشمن اشراف کامل داشته و به درستی شرایط را رصد کنند.

کوشکی همچنین بر لزوم انعکاس دستاوردهای استان فارس در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی در رسانه های این استان تاکید و بیان کرد: روزگاری بود که به دلیل نبود نیروی انسانی متخصص، پزشکان هندی که در این استان فعالیت می کردند حتی زبان مادری بیماران را نمی‌دانستند اما به برکت انقلاب اکنون صدها هزار پزشک متخصص ایرانی در کشور و استان در حال فعالیت و خدمت به مردم هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در قسمت دیگری از سخنان خود به اقتدار کنونی کشورمان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران، آبروی مستکبران را که مدعی حقوق بشر بودند تبدیل به یک سکه پول کرد، سردمداران آمریکا می خواهند قتل خاشقچی روزنامه نگار عربستانی را محکوم کنند اما در لفاظی هایشان به ایران حمله می کنند.

وی در مورد سوءاستفاده آمریکا از برخی از کشورهای عربی گفت: آمریکا در حوزه اقتصاد از اعتبارات کشورهایی مانند عربستان برای بهبود شرایط اقتصادی آمریکا و اشتغالزایی در این کشور استفاده می کند به عنوان نمونه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 450 میلیارد دلار از عربستان پول گرفت و 100هزار شغل در کشورش ایجاد کرد. حال این پرسش مطرح است که چه میزان اعتبار به خاطر سکوت در مقابل قتل خاشقچی از عربستان گرفته است.؟

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به باجگیری آمریکا از کشورهای عربی، گفت: در این شرایط رئیس جمهور آمریکا آرزو دارد پنج دقیقه با رئیس جمهوری کشورمان ملاقات کند و این آرزو ناشی از اقتدار و عزتی است که انقلاب اسلامی به ایران داده است.

کوشکی در مورد مشکلات اقتصادی کشورمان بیان کرد: در شرایط کنونی برخی اظهار می کنند که چرا ولی فقیه به مسایل اقتصادی ورود نمی کند در صورتی که طبق قانون اساسی کشور، این وظیفه در حوزه اختیارات دستگاه ها و مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان آن را مردم انتخاب کرده اند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با دیکتاتوری تلاش کرده و می‌کنند اما برخی توقع دارند که در پیوند با مسایل اقتصادی، ولی فقیه وارد میدان شود در صورتی که ضروری است کسانی که این توقعات را دارند کتاب قانون اساسی کشور را مطالعه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: برچسب اصولگرایی و اصلاح طلبی را قبول ندارم و برخی می‌خواهند با استفاده از این عناوین به پست و مقام دست پیدا کنند؛ تنها کسانی که حاضرند برای ایران جان دهند را قبول دارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: شیرازه ، کوشکی ، سپاه
نظرات بینندگان