کد خبر: ۱۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

تکمیل و افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو شیراز تا دهه فجر

شهردار شیراز شهروندان این کلانشهر را ترغیب کرد تا ساعت بهره برداری از بزرگترین ایستگاه مترو و پایان سختی های ناشی از مراحل اجرایی طولانی این پروژه را روی دهه فجر امسال تنظیم کنند.
به گزارش شیرازه، حیدر اسکندرپور بعد از بازدید از ایستگاه میدان امام حسین قطار شهری شیراز، اعلام کرده است که تلاش خواهد کرد تا این پروژه تا دهه فجر آماده بهره برداری شود.

او البته تاکید کرده است که عملیات عمرانی ایستگاه قطارشهری میدان امام حسین (ع) بسیار گسترده، فنی، دقیق و پیچیده است اما براساس برنامه ریزی های انجام شده و سرعت بالای اجرای پروژه، امیدوارم این ایستگاه در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد .

شهردار شیراز به بازدیدهای منظم از این پروژه اشاره و تاکید کرد که عملیات عمرانی این ایستگاه بزرگ قطار شهری، با تکیه بر توان و مهارت سازمان عمران شهرداری شیراز و با سرعت بالایی در حال انجام است.

اسکندرپور با بیان اینکه تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است، گفت: پیش بینی می شود هزینه اجرای پروژه تا پایان مراحل اجرایی و بهره برداری کامل از هر دو طبقه بیش از 150 میلیارد تومان باشد .

شهردار شیراز ضمن اشاره به اینکه این ایستگاه محل تلاقی خط یک و خط دو قطار شهری شیراز است، افزود: عملیات عمرانی ساخت ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) با بیش از ۳۰ هزار متر مربع زیربنا به صورت دو طبقه در عمق ۳۰ متری سطح زمین مراحل اجرایی را طی می کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان