کد خبر: ۱۲۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
حوزه هنری فارس و مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار می کنند؛

بازخوانی تاریخ تشکیل بسیج شیراز در عصر خاطره «مدرسه عشق»

در واپسین روز هفته وحدت، پیشکسوتان و تاسیس کنندگان بسیج مستضعفین شیراز در عصر خاطره «مدرسه عشق» تاریخچه تاسیس این نهاد را در شیراز مرور می کنند.
به گزارش شیرازه، سیدمحمدمهدی پوریزدان پرست کارشناس مسوول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت ص و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام عصر خاطره مدرسه عشق در شیراز برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم تنی چند از پیشکسوتان و تاسیس کنندگان بسیج مستضعفین شیراز خاطرات خویش را از نخستین روزهای راه اندازی این نهاد مقدس و مدرسه عشق بیان خواهند کرد و از نخستین شهید بسیجی و از چهره پیشکسوت بسیج شیراز نیز تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

کارشناس مسوول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ آذرماه جاری در خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه خیرات، سینما شیراز برگزار می گردد و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم این برنامه نیز مانند سایر رویدادهایی که با همراهی مشترک مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس برگزار کرده ایم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان