کد خبر: ۱۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در گفتگو با شیرازه:

56 تیم درمانی در مناطق محروم استان خدمات بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند/ برای تامین عدالت اجتماعی در حوزه درمان تلاش می‌کنیم

بهارلویی گفت: در هفته بسیج 56 تیم درمانی عمومی، تخصصی و دندانپزشکی در مناطق محروم استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج گفت: در سازمان بسیج جامعه پزشکی انجام کارهای فرهنگی و درمانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم.

دکتر فرخ بهارلویی اظهار کرد: در هفته بسیج 56 تیم درمانی عمومی، تخصصی و دندانپزشکی در مناطق محروم استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین تا پایان هفته جاری به همت کانون بسیج پزشکان درمانگاه تخصصی شهرستان‌های لار و صفاشهر در این درمانگاه‌ها خدمات پاراکلینیکی از قبیل قلب و عروق، داخلی و ارتوپدی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: سه تیم آموزشی، بهداشتی و درمانی در نواحی 2، 3 و 4 آموزش و پرورش به ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی از قبیل پرکردن و جرم‌‌گیری دندان‌های دانش‌آموزان می‌پردازند.

برگزاری همایش‌ها و جشن‌های هفته بسیج و وحدت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب از جمله اقدامات فرهنگی بسیج جامعه پزشکی استان فارس بود که بهارلویی به آن اشاره کرد.

وی ضمن دعوت از خیرین حوزه سلامت برای کمک به درمان بیماران مزمن، تاکید کرد: تا زمانی که به عدالت اجتماعی در بحث بهداشت و درمان برسیم به عنوان بازوی اجرایی دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه امر بهداشت و درمان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان