کد خبر: ۱۲۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس در گفتگو با شیرازه:

لقب مشاور اعظم را از شیرازه به یادگار دارم/ تمام افرادی که وارد نمایشگاه می‌شوند، بیمه حوادث هستند/در سن هفده سالگی یک کتاب با نام کودک مسلمان و مبارز نوشتم

سید محمود موسوی به محض دیدن نام شیرازه بر سردرغرفه با لبخند به خاطره ای از گزارش و یادداشت های شیرازه اشاره کرد.
لقب مشاور اعظم را از شیرازه به یادگار دارم/ تمام افرادی که وارد نمایشگاه می‌شوند، بیمه حوادث هستند/در سن هفده سالگی یک کتاب با نام کودک مسلمان و مبارز نوشتم
به گزارش شیرازه، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس با خاطره ای جالب مهمان غرفه شیرازه در هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس شد.

سید محمود موسوی به محض دیدن نام شیرازه بر سردرغرفه با لبخند به خاطره ای از گزارش و یادداشت های شیرازه اشاره کرد.

 وی یادآور شد: در زمان فعالیت در پست قبلی(مشاور احمدی استاندار اسبق فارس) در برخی مطالب شیرازه به من لقب مشاور اعظم داده شد که این لقب برای ما ماندگار شده و بعضی از دوستان هنوز ما را به همان لقب خطاب می‌کنند. به دوستان می‌گویم اگر واژه«مشاور اعظم» را جستجو کنید یا اسم من می‌آید یا مشاور اعظم قهوه تلخ!

موسوی با اشاره به قطع برقی که در نمایشگاه رخ داد، به تلاش هایی که برای ارتقای کیفیت خدمات در نمایشگاه انجام شده اشاره کرد و گفت: ما کار انقلابی برای ارتقای کیفیت خدمات در نمایشگاه کردیم. همانطور که مشاهده کردید برق شهر که قطع می‌شود حدود ده ثانیه بعد برق نمایشگاه وصل می‌شود. ما  ژنراتور گذاشتیم که هنگام قطع برق شهر تنها قطع برق موقت در نمایشگاه حس می‌شود و به صورت اتوماتیک در کمتر از ده ثانیه برق اضطراری نمایشگاه وصل می‌شود.

وی افزود: با توجه به افت دمای هوا گرمایش سالن‌ها عالی است و باتوجه به شرایط جوی، امسال صاعقه گیر هم بالای هرکدام از این سالن‌ها گذاشتیم که سالن‌ها دچار صاعقه نشود وایمنی بهتری داشته باشیم. این خدمات در حالیست که شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از نمایشگاه کتاب حتی یک ریال هم  منتفع نمی‌شود و با اینکه بخش خصوصی هستیم به خاطر ضرورت ترویج مطالعه به کتاب دوستان سرویس می‌دهیم.

موسوی یادآور شد: تمام افرادی که وارد نمایشگاه می‌شوند، بیمه حوادث هستند و درصورت بروز حادثه می‌توانند با مراجعه به بیمه حمایت‌های لازم را کسب کنند. جمعیتی که برای بازدید از نمایشگاه می‌آیند چه نمایشگاه کتاب چه سایر نمایشگاه‌ها از این خدمات خیلی راضی و خشنود هستند.  

وی در خصوص آخرین کتابی که خوانده نیز پاسخ داد: صادقانه بگویم در یک سال گذشته کتاب نخواندم در حقیقت فرصت نکردم. در واقع فضای مجازی اجازه نمی‌دهد یک کتاب کامل بخوانیم. هر موضوعی بخواهیم متاسفانه عادت کردیم  سرچ می کنیم وسریع یک اطلاعاتی کسب می‌کنیم وسراغ کتاب نمی‌رویم. این خصوصیت فضای مجازی است که به کتابخوانی آسیب زده و من هم مثل خیلی از افراد جامعه دچار این آسیب شدم. آخرین کتابی که خواندم مربوط به سال گذسته است که مطالعه کتاب «بیشعوری» را شروع کردم و مقدار زیادی از آن را خواندم اما موفق نشدم  تمامش کنم.

موسوی درخصوص اینکه قصد خرید کتاب هم دارد یا خیر گفت: هنوز برای خرید وقت دارم.الان فقط قصد سرکشی به غرفه‌ها داشتم برای عرض خداقوت به غرفه داران و رسانه‌ها و اینکه اطلاع پیدا کنم کسی مشکلی نداشته باشد و اگر مشکلی هست با من در میان بگذارند. برای خرید مجددا سر می‌زنم. جالب است برایتان بگویم که من در سن هفده سالگی یک کتاب چهل صفحه ای با نام کودک مسلمان و مبارز نوشتم ان موقع نقطه عطف تحولات قبل و بعد انقلاب بود. تازه اوایل انقلاب بود و من نوجوان بودم. یک داستان درباره شخصیتی نوشتم که نامادری‌اش به او آموزش نمازو اصول و فروع دین  داده بود و بعد وارد صحنه انقلاب شد بعد از انقلاب قبرش را پیدا کردند و فهمیدند شهید شده است. با خواندن آن داستان به راحتی می‌شد این مسائل را به مخاطب آموزش داد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Denmark
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷
0
خسته نباشید واقعا ، نمایشگاه کن فیکن شده،