کد خبر: ۱۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفتگو با شیرازه:

از هنرمندان برای نوشتن کتاب درباره شهدای رسانه فارس حمایت می‌کنیم/پذیرای پیشنهادات برای ترویج مطالعه بین اصحاب رسانه فارس هستیم

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: با توجه به ضرورت ترویج کتابخوانی علاقمند به برگزاری چنین برنامه‌هایی هستیم و از پیشنهادات خوب در این زمینه استقبال می کنیم.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از جمله مهمانان روز دوم نمایشگاه کتاب فارس بود.

مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص اینکه بسیج رسانه در دوران مسئولیت وی برنامه‌ای برای ترویج مطالعه بین اصحاب رسانه داشته، پاسخ داد: متاسفانه تا کنون برنامه ای در این باره نداشتیم اما با توجه به ضرورت ترویج کتابخوانی علاقمند به برگزاری چنین برنامه‌هایی هستیم و از پیشنهادات خوب در این زمینه استقبال می کنیم.

وی افزود: پیگیر راه اندازی  کتابخانه تخصصی رسانه نیز بودیم، بخاطر تغییر تحول مکانی بسیج رسانه فعلا راه اندازی آن برای ما میسر نیست اما همچنان پیگیر آن هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریج کرد: علاوه بر فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتاب  دوست دارم درباره شهدای رسانه و خبرنگاران رزمنده  استان هم کتاب چاپ کنیم چرا که وظیفه ماست که نگذاریم این گنجینه ها زیر گرد و خاک غفلت پنهان بمانند. در این زمینه از هنرمندان و نویسندگان دلسوز دعوت  می‌کنیم که ما با همکاری کنند. درست است در شرایط کنونی استطاعت مالی کم است اما کار غیرممکن نیست،  ما حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص سرانجام کتابی درباره روانبخش صادقی خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای فارس که سوابق درخشانی در رسانه ای کردن رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دارد و  با مشارکت بسیج رسانه فارس و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نوشتن آن آغاز شد پاسخ داد: اطلاع ندارم که این کتاب در چه مرحله ای است اما حتما پیگیری می کنم و به زودی خبرهای خوبی از این کتاب خواهید شنید.

 اژدری درباره خرید کتاب از نمایشگاه نیز پاسخ داد: در حال حاضر به قصد خرید نیامدم هدف من بازدید از نمایشگاه و خداقوت به اصحاب رسانه بود اما به کتاب‌های اخلاقی و کتاب‌هایی که مربوط به زندگی ائمه اطهار (ع) باشد،علاقه دارم واگر کتاب خوبی در این زمینه‌ها ببینم می‌خرم.

  وی در خصوص آخرین کتابی که مطالعه کرده ابراز داشت: آخرین کتابی که خواندم کتاب «عقاب و شیر» بود که یک نویسنده آمریکایی به نام جيمز بيـل درباره تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایرانی نوشته بود و جالب است که این نویسنده امریکایی در این واقعه امریکارامحکوم کرده است. با اینکه کتاب 600 صفحه ای و حجیم است اما  کتاب شیرین و جذابی است ومتن  روانی دارد. خواندن این کتاب را به علاقمندان توصیه می ‌کنم.
نظرات بینندگان