کد خبر: ۱۲۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:

هفته بسیج يادآور مسیرهای موفقیت‌آمیز گذشته است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم شیراز در جمع پرشور بسیجیان اقشار مختلف اظهار کرد هفته بسیج هفته یادآوری مسیرهای موفقیت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و تجدید پیمان با ولایت است.
به گزارش بسیج رسانه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج)شیراز در اجتماع بزرگ بسیجیان این ناحیه که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد به فرمایشات امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری در خصوص بزرگداشت مقام بسیج اشاره کرد و بيان نمود: طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بسیج مدرسه عشق است و بسیجی لشکر مخلص خداست.
سرهنگ محمد جعفر دوستدار در ادامه ابراز داشت من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور گرداند چرا که در دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.
سرهنگ دوستدار ادامه داد بسیجی بودن چیزی نیست جز عملی خالصانه عبادتی عارفانه قیامی مظلومانه و وصلی عاشقانه.
وی همچنین به نورانی ترین جمله امام در خصوص بسیج اشاره کرد که فرمودند بسیجی یعنی علی علیه السلام که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.

هفته بسیج یادآور مسیرهای موفقیت آمیز گذشته است
وی هفته بسیج را هفته یادآوری مسیرهای موفقیت آمیز گذشته عنوان کرد و گفت آنچه بسیج را در گذشته موفق کرده است و کشورمان را از گردنه های پرخطر عبور داده است توکل به خدا، توسل به اهل بیت، تکیه بر توان داخلی، اعتماد به جوانان و اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم شیراز در جمع پرشور بسیجیان اقشار مختلف اظهار کرد هفته بسیج هفته یادآوری مسیرهای موفقیت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و تجدید پیمان با ولایت است.

وی خطاب به مقام معظم رهبری ابراز داشت: ای رهبر عزیز ما جمع حاضر در این اجتماع بزرگ نماینده يكصد و سي و پنج هزار بسیجی ناحیه بقیه الله است که جمع شده ایم تا با شما عهد و پیمان ببندیم.

وی ادامه داد: امروز بسیج مثل گذشته آماده است تا با سازماندهی در اقشار ۲۲ گانه بسیج اعم از بسیج دانش آموزی ،جامعه پزشکی ،جامعه زنان، بسیج مهندسی، بسیج کارمندان، کارگران، اصناف، رسانه و... در عرصه‌های مختلف سازندگی علمی اقتصادی فرهنگی و دیگر عرصه ها انجام خدمت کند.

اهتمام ویژه بسیجیان ناحیه بقیه الله به مسجد
دوستدار توجه به نهاد مسجد با موضوع مسجد محوری را از جمله مسائل مهم مورد توجه سپاه ناحیه بقیه الله عمران کرد و ادامه داد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بسیجیان این ناحیه موضوع کار تربیتی و توجه به مسجد اهتمام ویژه دارند.

 وی با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی این طرح را طرح اتصال و ارتباط هدفمند و سازماندهی شده ي خانواده ها با بسیج و مسجد عنوان کرد.

مقابله با جنگ نرم با راه اندازی معاونت رسانه و فضای مجازی
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز همچنین توجه به موضوع رسانه و فضای مجازی را از دیگر برنامه های مهم و در دست اقدام سپاه ناحیه بقیه الله اعلام کرد و افزود: راه اندازی معاونت رسانه و فضای مجازی و راه اندازی باشگاه افسران جنگ نرم اقدامی در راستای مقابله با جنگ نرم است.

دوستدار ابراز داشت: توجه به موضوع آسیب های اجتماعی و تشکیل قرارگاه شهید اسکندری در راستای کاهش و توقف آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.

فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز در پایان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج باید برنامه‌هایی منسجم و منظم در راستای اجرای جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کند؛ چراکه خود یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می رود که امروز در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین است.

در پایان این مراسم از دو بانوی ورزشکار و قهرمان بسیجی شهر شیراز ساره جوانمردی و سمیرا ارمی و همچنین ۴۰ بسیجی نمونه سپاه ناحیه بقیه الله تجلیل شد.
نظرات بینندگان