کد خبر: ۱۲۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

شکست خانگی فجری ها این بار در چمن مصنوعی دستغیب

در هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در دیداری خانگی برابر سرخپوشان پاکدشت با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.
به گزارش شیرازه روز دوم هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 3 مسابقه که به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود، برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فجرسپاسی شیراز به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت تا این دیدار در نهایت با شکست 2 بر صفر فجری ها همراه باشد.

بنا بر این گزارش، سرخپوشان پاکدشت بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کردند که امیدوار بود با بازی در ورزشگاه دستغیب و حضور پرتعدادتر هوادارانش، بتواند نتایج بهتری کسب کند. اما نه هواداران با فجر تا پایان همراه بودند و نه تغییر ورزشگاه به آنها کمکی کرد. هر چند هوای نامساعد سبب شده بود، آنها نتوانند به درستی در روزهای گذشته، تمرین کنند.

بازی با گل های دقایق 22 و 33 محمد امینی مدافع چپ تیم فوتبال پاکدشت که این روزها یکی از مهره های خوب تیم به شمار می رود، در نیمه اول خاتمه یافت و اگر درخشش سلمانی گلر فجری ها نبود، اختلاف می توانست بیشتر از این هم بشود.

فجر پس از اینکه زارع هدایت این  تیم را برعهده گرفته، 2 تساوی، یک پیروزی و یک شکست که امروز ثبت شد، بدست آورده و حالا با 12 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.



نظرات بینندگان