کد خبر: ۱۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷
نماینده شیراز در مجلس:

وزرای دولت روحانی تعاملی با مجلس ندارند/ وزارت کشور در انتخاب استاندار به نظر نمایندگان توجهی ندارد

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ وزرای دولت روحانی تعامل مثبتی با مجلس و نمایندگان ندارند.
وزرای دولت روحانی تعاملی با مجلس ندارند/ وزارت کشور در انتخاب استاندار فارس به نظر نمایندگان توجهی ندارد
به گزارش شیرازه، مسعود رضایی در گفتگو با یک سایت خبری گفت: متاسفانه دولت و وزرا خیلی خود را مقید به پاسخگویی به مجلس و نمایندگان نمی دانند و همین امر باعث شده تعامل مثبتی بین وزرا و مجلس شکل نگیرد.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس به عنوان عصاره ملت در موضوعات مختلف، نظرات مشاوره ای خود را به وزرا انتقال می دهند اما برخی از وزیران به این نظرات روی خوش نشان نمی دهند و از مجلس حرف شنوی ندارند.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت در خصوص انتخاب استاندار جدید برای استان فارس نیز گفت: ما نظرات خود را صریح به وزارت کشور اعلام کرده و گفته ایم که باید برای استان پهناور فارس استاندار بومی انتخاب شود اما متاسفانه وزارت کشور به دلایل غیر منطقی نیروهای قوی بومی را رد کرده و به دنبال انتصاب افرادی است که مد نظر خودش است و در این باره به نظر نمایندگان هم توجهی نمی کند که ما با این رویه مخالفیم و باید برای این استان نیروی بومی انتخاب شود.

به گزارش شیرازه، صبح امروز نیز علی اکبری دیگر نماینده شیراز در تذکری به وزیر کشور در صحن علنی مجلس گفت: استان فارس سال ها است به محل آزمون و خطا تبدیل شده و هر 15 ماه یکبار در سال های اخیر استاندار عوض می شود که پیامد آن عقب ماندگی استان از توسعه است، لطفا فردی از مدیران بومی را برای استانداری تعیین کنید که تا پایان دولت پایدار بماند.
نظرات بینندگان