کد خبر: ۱۲۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

توسعه ورزش همگانی در نقاط محروم شیراز

دبیر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز گفت: یکی از روش‌های موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توسعه ورزش همگانی به خصوص در مناطق محروم شهر است.
به گزارش شیرازه محمدرضا جعفری اظهار داشت: با توسعه ورزش همگانی می‌توانیم گام موثری در جهت ایجاد نشاط، همدلی و توسعه سلامت جسمی و روحی درجامعه برداریم.

محمدرضا جعفری افزود: برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی که با مشارکت و حمایت روسای هیات ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز اجرا می‌شود گام موثری در تحقق اهداف اجتماعی است.


 

وی معتقد است: یکی از روش‌های موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توسعه ورزش همگانی به خصوص در مناطق محروم شهر است.

جعفری با تاکید بر کم‌هزینه بودن ورزش‌های همگانی عنوان کرد: راه‌اندازی پیاده‌روی‌های خانوادگی ضمن ایجاد فرصت همدلی میان شهروندان در فضای سالم و فرصت در کنار هم بودن اعضای خانواده در زندگی مدرن امروزی، هزینه چندانی نیز در برندارد.

وی با ذکر برگزاری یک پیاده‌روی خانوادگی که اخیرا توسط شهرداری منطقه 5 شیراز برگزار شد، عنوان کرد: همکاری شهرداری و شهردار این منطقه از توسعه ورزش‌های همگانی در شرایطی که بی‌تحرکی و مشکلات و بیماری‌های ناشی از زندگی شهری، سلامتی بسیاری از شهروندان را تهدید می‌کند، قابل تقدیر و تشکر است.

جعفری با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی برای ایجاد تحرک و پویایی در جامعه گفت:  درسال‌های اخیر شاهد فرهنگ‌سازی خوبی برای ترویج اهمیت و ضرورت ورزش در جامعه به انجام رسیده است.


منبع: فارس
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان