کد خبر: ۱۲۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

رئیس مجمع نمایندگان فارس اظهارات نماینده شیراز را تکذیب کرد!

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: به نظر می رسد وزارت کشور احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر به جمع بندی هایی برای گزینه استانداری فارس برسد.
به گزارش شیرازه، اصغر مسعودی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس اظهارات روز گذشته مسعود رضایی نماینده شیراز در مجلس مبنی بر اینکه 5 نفر از سوی مجمع برای تصدی کرسی استانداری فارس به وزارت کشور معرفی شده اند را تکذیب کرد.

اصغر مسعودی در گفتگو با مهر افزود: اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از پیشنهاد چهار الی پنج گزینه از سوی مجمع نمایندگان برای تصدی پست استانداری فارس  خبر داده بود که لازم به ذکر است این مجمع تاکنون گزینه هایی را مطرح نکرده است.

وی بیان کرد: ممکن است که هر نماینده ای گزینه های خود را معرفی کرده باشد اما اینکه خود مجمع اقدام به پیشنهاد به وزارت کشور  کند چنین چیزی نبوده و هنوز گزینه ای از سوی مجمع نمایندگان فارس پیشنهاد نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: امروز صبح(یکشنبه) نیز با معاون وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار فارس صحبت کردم که اعلام شد هنوز وزارت کشور تصمیمی برای این موضوع نگرفته است.

جمع بندی تا کمتر از یک ماه آینده

مسعودی با اشاره به اینکه بناست که وزارت کشور گزینه های خود را برای اعلام نظر مشورتی به مجمع نیز ارائه کند، گفت: به نظر می رسد وزارت کشور احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر به جمع بندی هایی برای گزینه استانداری فارس برسد.

نظرات بینندگان