کد خبر: ۱۲۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

تصویر زیرخاکی از شاگرد خلف کی‌روش!

لوئیس فیگو و روبرتو کارلوس دو ستاره درخشان دنیای فوتبال در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن ۲۱ بودند.
به گزارش شیرازه، دنیای فوتبال ستارگان زیادی را به خود دیده است و علاقه مندان از دیدن هنر آن ها سیراب شده اند. «لوئیس فیگو» و «روبرتو کارلوس» دو چهره فراموش نشدنی فوتبال جهان هستند که سال ها در تیم رئال مادرید با هم همبازی بودند.

فیگو که سال ۲۰۰۰ بعد از یک انتقال جنجالی از بارسلونا به رئال مادرید آمد، ۵ سال در این تیم توپ زد. کارلوس اما ۴ سال قبل از فیگو به رئال پیوست و ۲ سال بیشتر از او در جمع کهکشانی‌ها ماند (۱۹۹۶-۲۰۰۷). این دو در فصل ۰۴-۲۰۰۳ شاگرد «کارلوس کی‌روش» در رئال مادرید بودند. البته فیگو پیش از این هم زیر نظر کی‌روش توپ زده بود؛ در تیم زیر ۲۰ سال و بزرگسالان پرتغال و تیم باشگاهی اسپورتینگ لیسبون.



تصویر زیر که تیپی متفاوت از این دو ستاره را نشان می دهد مربوط به فینال جام جهانی ۱۹۹۱ جوانان زیر ۲۰ سال در پرتغال است که فیگو و یارانش (که نسل طلایی فوتبال پرتغال در دهه ۹۰ بودند) با هدایت کی‌روش پس از تساوی بدون گل در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۴-۲ در ضربات پنالتی برزیل را شکست داده و قهرمان جهان شدند. موهای روبرتو کارلوس که اغلب با سر بی مو در دنیا شناخته شده است در این عکس بیشتر به چشم می آید!


مشرق
نظرات بینندگان