کد خبر: ۱۲۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

تعداد خانه ورزش روستایی فارس به ۱۳۰ واحد می‌رسد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از ابتدای سال خانه‌های ورزش روستایی در فارس تجهیز شده و این روند تا رسیدن به ۱۳۰ خانه ورزش روستایی ادامه خواهد داشت.
به گزارش شیرازه محسن سالاری صبح امروز در مجمع هیئت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان فارس اظهار داشت: توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی یکی از سیاست‌های دولت در بخش ورزش است و اولویت ما نیز توسعه زیرساخت، افزایش هویت و نشاط روستاییان از طریق زنده کردن ورزش روستایی است.

وی با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر اعتبارات خوبی در اختیار هیئت بازی‌های بومی محلی و رزش روستایی عشایری قرار نگرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری خانه‌های ورزش روستایی در فارس تجهیز شده و این روند تا رسیدن به 130 خانه ورزش روستایی ادامه خواهد داشت.

سالاری با عنوان اینکه در هیئت بازی‌های بومی، محلی و ورزش روستایی، عشایری تلاش های زیادی صورت گرفته که باید در اطلاع‌رسانی آن تلاش بیشتری صورت بگیر،د افزود: مباحث آموزشی و دانش‌افزایی در این هیئت باید در اولویت قرار بگیرند تا سطح دانش و اطلاعات در بین مخاطبین هیئت بالا برود و جامعه مربیان و داوران رشته‌های مرتبط در هیئت روستایی عشایری افزایش یابد.


منبع: تسنیم
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان