کد خبر: ۱۲۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
رئیس اوقاف ناحیه ۶ شیراز:

رای دادگاه در خصوص موقوفه بودن اراضی صدرا صادر شده است

رئیس اوقاف ناحیه ۶ شیراز گفت: رای دادگاه تجدید نظر در خصوص موقوفه بودن برخی از اراضی شهر صدرا صادر شده و ما نیز غیر آن عمل نمی کنیم.
رای دادگاه در خصوص موقوفه بودن اراضی صدرا صادر شده استبه گزارش شیرازه، حجت الاسلام نورالدین صمدانی با اشاره به آخرین وضعیت زمین های شهر جدید صدرا در خصوص موقوفات تاکید کرد: در خصوص موضوع شهر صدرا آنچه که برای ما اهمیت دارد رای دادگاه و نظر کارشناسان مربوطه است که در این خصوص رای دادگاه تجدید نظر نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: موقوفه زالی نیت یتیم دارد و پلاک ۱۱۰۳ یکسری زارعین دارد که بر اساس اصلاحات ارضی آن زمان دارای خورده مالکانی نیز بوده است و نمی توانیم غیر از نیت واقف اقدام کنیم که البته اسناد و مدارک آن موجود است.

رئیس اوقاف ناحیه ۶ شیراز تصریح کرد: طی حکم دادگاه تجدید نظر محدوده وقفی زمین های صدرا طبق نقشه کامل مشخص شده است و ما نیز غیر از آن اقدام نکرده و نخواهیم کرد.

حجت الاسلام صمدانی با بیان اینکه خود مسئولین شهر صدرا بر وقفی بودن اکوپارک نظر دارند یادآور شد: در گذشته طی نامه ای از جانب شهرداری یا شورای شهر صدرا موقوفه بودن اکوپارک و میزان بدهی آن اعلام شده و این نامه نیز موجود است.

وی ادامه داد: آنچه که برای ما اولویت دارد حکم دادگاه است و اگر مسئولین شهر صدرا مدارکی دال بر عدم موقوفه بودن در اختیار دارند بهتر است آن را ارائه کنند تا از طریق گفت و گو مشکلات برطرف شود.

رئیس اوقاف ناحیه ۶ شیراز تاکید کرد: مراجعه ما به دادگاه به دلیل مشخص شدن موقوفه بودن یا نبودن زمین های شهر صدرا بود که رای صادر شده است.
مهر
نظرات بینندگان