کد خبر: ۱۲۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

۱۲۰ پروژه حوزه گردشگری فارس در حال ساخت است

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از اجرای ۱۲۰ پروژه در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در استان فارس خبر داد.
۱۲۰ پروژه حوزه گردشگری فارس در حال ساخت استبه گزارش شیرازه، مصیب امیری گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، در حوزه ایجاد و گسترش زیر ساختهای گردشگری استان در حال اجراست و پیش بینی  می شود با  بهره برداری از این پروژه ها، بیش از ۵ هزار و ۲۰۰  فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم  فراهم شود.

وی ادامه داد: استان فارس به دلیل داشتن ظرفیتهای گردشگری طی سالیان متمادی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است لذا به منظوررفاه گردشگران ورودی به استان، اقدامات کارشناسی و برنامه ریزی های لازم در جهت جذب سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختهای گردشگری صورت پذیرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: این تاسیسات شامل ۱۷هتل یک تا پنج ستاره، ۱۷ اقامتگاه و هتل سنتی، ۱۵ هتل آپارتمان- مهمانپذیر-زائرسرا و بوم گردی احداثی، ۵۹ مجتمع گردشگری- اردوگاه گردشگری- مرکز سرگرمی و تفریحی- مرکز گردشگری روستایی و عشایری- مجتمع اقامتی تفریحی-مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و تفرجگاه، ۱۲ سفره خانه سنتی و ۱ طرح توسعه هتل است.

امیری ادامه داد: میانگین مدت زمان اتمام این پروژه ها، ۳ سال پیش بینی می شود.
نظرات بینندگان