کد خبر: ۱۲۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
سید مصطفی میرسلیم:

ساده‌زیستی و برخورد با مفاسد، دو اصل ضروری برای تداوم انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه موجب ماندگاری انقلاب می‌شود‌، ساده‌زیستی مدافعان انقلاب و مبارزه جدی با مفاسد است.
به گزارش شیرازه، سید مصطفی میرسلیم در جمع دبیران احزاب و فعالان اصولگرایی فارس در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی شیراز با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را با عزت طی می‌کند‌، ‌اظهار کرد: ‌ما باید در این مسیر از آرمان‌ها و اساس انقلاب مراقبت کنیم و در مقابل مفاسد کوتاه نیاییم.

وی با بیان اینکه فساد در طول تاریخ، ‌انقلاب‌ها و سلسله‌ها را از پای درآورده است، ‌افزود: ‌متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری، مفاسدی در کشور پدیدار شده که اسف‌بار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند، ‌گفت: ‌باید با مفاسد فرهنگی،‌ اجتماعی، ‌اقتصادی و سیاسی برخورد شود و با هرکدام در حوزه خود به مقابله برخیزیم.

میرسلیم با بیان اینکه عنایت رهبری معظم انقلاب بر برخورد با مفاسد اجتماعی است، ‌گفت: ‌باید در هر جایگاه و منطقه جغرافیایی که هستیم به این موضوعات حساس بوده و اجازه زدوبند را ندهیم.

وی با بیان اینکه ‌اگر بخواهیم انقلاب بر مسیر خود بماند باید نهی از منکر در صدر بماند، تصریح کرد: ‌نباید در برخورد با مفاسد کوتاه بیاییم، ‌مصادیق را مطرح کرده و آن را پیگیری کنیم.

‌این فعال اصولگرایی خاطرنشان کر‌د: ‌حمهوری اسلامی در پاکی باقی می‌ماند نه در مفاسد؛ ‌پس ‌دوستان انقلاب باید حواسشان جمع شود.

میرسلیم اضافه کرد: آنچه موجب ماندگاری انقلاب می‌شود‌، ساده‌زیستی مدافعان انقلاب است.

وی با اشاره به سبک زندگی و انقلابی ‌بزرگانی نظیر سیدعلی اند‌رزگو و مهدی عراقی گفت: ‌اینها استوانه‌هایی بودند که باید سیره‌شان ماندگار شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر دفاع از انقلاب و حفظ دستاوردهای خون شهدا بیان دا‌شت: در حوزه دفاع از انقلاب کمیت مهم نیست؛ ‌امام راحل یک نفر بود و توانست انقلاب کند و رهبری معظم انقلاب نیز حقیقتا برای انقلاب زحمت می‌کشند و ما نیز باید مدافعان واقعی انقلاب و ولایت باشیم.

وی با تصریح بر اینکه نباید در حفظ انقلاب بی توجه بود، ‌‌افزود: ‌تا زمانی برای مردم مهم هستیم که بتوانیم اعتماد مردم را داشته باشیم و اعتماد مردم منوط به استحکام اعتقادی ما هست.

میرسلیم با اشاره به استحکام اعتقادی مدافعان انقلاب بیان کرد: ‌با استحکام اعتقادی مراقب رفتار خودمان چه از لحاظ فردی و خانوادگی و چه اجتماعی هستیم و حرمت همدیگر را حفظ می‌کنیم.

وی گفت: ‌باید اثرگذاری مثبت داشته باشیم و این اثرگذاری به واسطه خودسازی و ارتباط با خدا هست و در  این صورت وقتی پای کار انقلاب می‌آییم و دین خدا را یاری می‌کنیم، خدا نیز ما را یاری می‌کند.

این فعال سیاسی در پایان گفت: به سرمایه انقلابی نباید خسارت وارد شود و باید در این مسیر مستحکم باشیم که این استحکام با قدرت  حاصل می‌شود.
نظرات بینندگان