کد خبر: ۱۲۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد انفجار بمب در چابهار

جزئیات جدید از حادثه تروریستی در چابهار/ 3 شهید و ۱۵ مجروح تاکنون

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر شد.
جزئیات حادثه انفجار بمب در چابهار/ ۳ تن شهید شدندبه گزارش شیرازه، در پی انفجار بمب در ‌خیابان‌ شهید ریگی چابهار، تاکنون 2 نفر شهید و 15 نفر مجروح شده‌اند.‌

فرماندار چابهار با تایید این خبر با بیان اینکه ‌تروریست‌ها، خودروی حامل موادمنفجره را جلوی درب فرماندهی انتظامی چابهار منفجر کردند، اظهار داشت:‌ شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.‌

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی با بیان اینکه متأسفانه شدت این انفجار بسیار زیاد بود، تصریح کرد: تا کنون ‌2 نفر شهید شده‌اند ‌و تعدادی از ‌هموطنان مجروح شده‌اند.

فرماندار چابهار با بیان اینکه ‌مجروحان این حادثه تروریستی از مردم، کاسبان، عابران و شهروندان عزیز است، تاکید کرد: دشمن بار دیگر خوی استکباری خود را نشان داد و به مقابله با مردم برخواسته است.

وی با بیان اینکه مردم چابهار ‌پای نظام و انقلاب، ارزش‌ها ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌وحدت و اتحاد این مردم مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه شرایط شهر در حال حاضر عادی است، گفت: ‌نیروهای امنیتی در صحنه مستقر هستند و در حال بررسی اوضاع می‌باشند.

جزئیات حادثه انفجار بمب در چابهار/ ۳ تن شهید شدند
حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.


وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

بامری ،‌سرپرست فرمانداری چابهار از شهادت و مجروح شدن چند نفر از هموطنان در این حادثه خبر داد و گفت: منطقه هم‌اکنون تحت کنترل است.
وی افزود: این حادثه تروریستی بر اثر انفجار یک دستگاه وانت در محل مقر نیروی انتظامی اتفاق افتاده است
بامری تصریح کرد: تعدادی زن و بچه و کسبه در میان مجروحان هستند که مجروحان به بیمارستان امام علی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی چابهار خبر شهادت خود را تکذیب کرد.
فارس
نظرات بینندگان