کد خبر: ۱۲۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷
رئیس پلیس استان فارس خبر داد:

کشف یک تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته

رئیس پلیس استان فارس از کشف یک تن و 500 کیلوگرم انواع مخدر اعم از شیشه، تریاک و غیره طی 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این ماموریت 5 خودرو توقیف و 10 نفر قاچاقچی دستگیر شده است.
کشف یک تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر طی 72 ساعت گذشتهبه گزارش شیرازه، رئیس پلیس فارس ظهر هفدهم آذر ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از اولویت ‌های مهم نیروی انتظامی استان است، از کشف یک تن و 500 کیلوگرم انواع مخدر اعم از شیشه، تریاک و غیره طی 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این ماموریت 5 خودرو توقیف و 10 نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

سردار احمدعلی گودرزی همچنین به تشریح عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق از ابتدای سال تاکنون پرداخت و اظهار داشت: 35 تن انواع مواد مخدر کشف و 56 باند مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وی افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال 96 با افزایش 25 درصدی روبرو بوده است.

رئیس پلیس استان فارس با بیان اینکه از فروردین سال جاری تا انتهای آبان ماه در حوزه مبارزه با مواد مخدر 13 هزار نفر قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد دستگیر شده است، از توقیف 675 دستگاه خودرو و 72 دستگاه موتور سیکلت در این مدت خبر داد.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود، کشفیات پلیس در حوزه قاچاق را شرح کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا انتهای آبان ماه بالغ بر 260 میلیارد تومان کالای قاچاق اعم از پوشاک، سیگار، لوازم خانگی، تلفن همراه، کفش، لاستیک، کالای سلامت محور و مواد خوراکی کشف شده است.

وی افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 53 درصدی روبرو بوده است.

 رئیس پلیس فارس با بیان اینکه دو هزار و 826 دستگاه خودرو توقیف و پنج هزار و 10 متهم دستگیر شده است، اذعان داشت: ارزش کالاهای قاچاق بیش از 500 میلیون تومان است.

گودرزی همچنین اظهار داشت: در این مدت 75 فقره پرونده مهم قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به سال گذشته 93 درصد افزایش داشته است.
نظرات بینندگان