کد خبر: ۱۲۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

فارس نائب قهرمان سیزدهمین المپیاد والیبال تامین اجتماعی شد

در سیزدهمین المپیاد والیبال سازمان تامین اجتماعی فارس نائب قهرمانشد

به گزارش شیرازه، عبدالکریم نباتی در اختتامیه سیزدهمین المپیاد والیبال بانوان سازمان تامین اجتماعی که در روز 15 آذرماه 97 در هتل همای شیراز برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره مدیر عامل فقید سازمان و معاون حقوقی  ایشان گفت : مرحوم دکتر نوربخش در مدت 6 سال مدیریت خویش توجه ویژه ای به نیروی انسانی داشت و معتقد بود که اگر ما همکارانی سالم ، شاداب و در واقع رضایتمند داشته باشیم ؛ می توانیم خدمات بهتری را انجام دهیم .

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس با اشاره به آخرین سفر مدیر عامل فقید سازمان به استان فارس گفت : پیگیری مطالبات مستمری بگیران و تامین منابع مالی برای ایفای تعهدات سازمان از جمله دغدغه های ویژه ایشان بود .

 وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انسانی  بهترین وبا ارزشمند ترین سرمایه هر سازمانی است گفت: 370 نفر یا یک سوم از کارکنان بخش بیمه ای استان فارس را بانوان تشکیل می دهند و من معتقدم که همیشه باید توجه بیشتری به این قشر داشت زیرا  بانوان علاوه برخدمت در سازمان ،مدیریت خانواده را هم برعهده دارند .

 ابوالقاسمی معاون اداره تربیت بدنی سازمان نیز ضمن ابراز خرسندی از اجرای بهینه این دوره از مسابقات والیبال گفت: هدف از برگزاری المپیاد هاو مسابقات ورزشی ترویج شادی و نشاط در بین همکاران است و ما در این برهه اقتصادی نیز تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب ، فرهنگ سلامت و نشاط را در سازمان جاری کنیم تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مخاطبین خود ارایه دهیم.

وی در ادامه گفت : اجرای برنامه های فرهنگی نقش موثری در اعتلای فرهنگی  هر منطقه ای دارد و گویش و منش و فرهنگ استان فارس ها و شیرازی ها همیشه زبانزد عام و خاص بوده و افتخار می کنیم که این مسابقات به میزبانی تامین اجتماعی فارس صورت پذیرفت .

گفتنی است با همکاری هیات والیبال ، اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس بیست تیم از سراسر کشور طی سه روز در سالن های شهید ربانی و سرداران به رقابت پرداختند و در نهایت تیم استان اصفهان ، فارس و مدیریت درمان تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

اعضای تیم والیبال اصفهان : فاطمه قاسمی، ملیحه نوربخش،الهام جعفری،طاهره زهری،معصومه سورانی،فاطمه شفیعی،سمیه قاسمی،سرور کاویان پور،طیبه مرتضی کوشکی،الهام هادی،پریسا یاوری زاده

اعضای تیم والیبال فارس رضیه کارگری ، عالیه سلیمان زاده ، نیره ابراهیمی ، پروانه الخاصی پور، سمیه بشیری پور، زینب بهرامیان ، فاطمه پرویزی ، محبوبه خبازیان، نرگس شبان ، سمانه شعبانی ، معصومه عالیشوندی ، خدیجه هنرمندیار

اعضای تیم والیبال درمان تهران : شیرین ملکان،محبوبه احمدی،سمیه اردوخانی،سارا سرداری،رزا قیطاسی، افسانه کشتگر،پروین نادر پور،زهرا نیکنام،معصومه واحدی،کبری هدایت،نیلوفر یعقوبی


نظرات بینندگان