کد خبر: ۱۲۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
انتقاد دبیر یک تشکل دانشجویی:

سرپرست فرمانداری شیراز نیامده به دنبال امنیتی کردن شهر است/ احمدی منش وانمود می‌کند که جز خودش هیچکس دیگری در شیراز کاره‌ای نیست

دبیر مجمع دانشجویی آرمان شیراز از سرپرست فرمانداری شیراز بدلیل کارشکنی در برگزاری مراسم بازدید از محله محروم سعدی بشدت انتقاد کرد.
به گزارش شیرازه، رحیم خدابخشی دبیر مجمع دانشجویی آرمان شیراز اظهار داشت: در حالی که احمدی‌منش هنوز به عنوان فرماندار منصوب نشده و فقط سرپرست فرمانداری را عهده‌دار است، کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی را علیه جریان دانشجویی شروع کرده‌ و مقابل دانشجویان قد علم کرده است.

دبیر مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) شیراز با گلایه از ایجاد فضای رعب و وحشت توسط سرپرست فرمانداری شیراز گفت: گویا احمدی‌منش اولویت خود را امنیتی کردن فضای شهر قرار داده‌ و به نحوی وانمود می‌کند که جز خودش هیچکس دیگری در شیراز کاره‌ای نیست.

 وی با تشریح اتفاقات اخیر بیان کرد: مجمع آرمان (عدالتخواه) به مناسبت روز دانشجو برنامه‌ای را به دور از فضای سیاست‌زده و جنگ‌های شادی که در دانشگاه به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود، ترتیب داده بود؛ در این برنامه بنا بر رسالت اصلی جریان دانشجویی که اولویت دادن به مطالبات مردم و توجه به محرومان است، قصد بازدید از منطقه محروم سعدی و شنیدن مشکلات‌ و درددل‌های مردم این محله را داشتیم، اما در کمال تعجب با مخالفت شدید و نامه‌نگاریهای فرمانداری با دانشگاه مواجه شدیم.

خدابخشی نامه مخالفت سرپرست فرمانداری به رییس دانشگاه شیراز برای جلوگیری از اجرای این برنامه را غیرمعقولانه و حیرت‌انگیز دانست و اذعان کرد: این اقدام در حالی صورت گرفته که دانشجویان قصد تجمع، سخنرانی و اعتراضی را نداشتند و صرفاً هدف آنها سرکشی از خانواده‌های محروم این منطقه از شیراز و نشستن پای درددل آنها است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسوولان و در رأس آن‌ها شخص فرماندار به‌عنوان نماینده دولت در شیراز رسیدگی به امور مردم است، تصریح کرد: سرپرست فرمانداری نه تنها خود در بین مردم حضور پیدا نمی‌کند، بلکه ظاهراً مخالف هرنوع همدردی با قشر محروم جامعه است!

 دبیر مجمع دانشجویی آرمان شیراز با اشاره به اینکه از دولتمردان تقاضا داریم فردی مردم‌دار و متعهد را برای در اختیار گرفتن سکان فرمانداری شیراز در نظر بگیرند، تأکید کرد: جامعه دانشجویی همواره حامی مسوولانی است که خود را وقف مردم کرده و به خادمی ملت افتخار کنند.
فارس

نظرات بینندگان