کد خبر: ۱۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

اسکان مسافران نروژ در یکی از هتل های شیراز/هواپیمای جایگزین آماده انتقال مسافران از شیراز به نروژ شد

پرواز جایگزین دبی به اسلو پایتخت نروژ که جمعه 23 آذر 97 به دلیل نقص فنی در فرودگاه شیراز فرود اضطراری داشت آماده انتقال مسافران از شیراز به مقصد اسلو پایتخت نروژ است.
به گزارش شیرازه، هواپیمای جایگزین، هواپیمای بوئینگ که از مبدا دبی به مقصد اسلو پایتخت نروژ به علت نقص فنی، ظهر جمعه در فرود گاه بین المللی دستغیب شیراز فرود اضطراری کرد تا ساعاتی دیگر پرواز می کند.

به گفته استوار مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های فارس یکی از موتورهای هواپیما بوئینگ روز گذشته از کار افتاد و به ناچار در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

مدیر کل فرودگاه های استان فارس صبح امروز شنبه 24 آذرماه 97 به ایرنا گفت: با توجه به زمان بر بودن اعزام هواپیمای جایگزین، مسافران این پرواز پس از یک پذیرایی مختصر در سالن انتظار فرودگاه و پس از هماهنگی با نماینده آنها در کشورمان به هتلی در شیراز منتقل شدند.

او اظهار داشت: پرواز جایگزین جمعه شب به همراه مهندسان و تعمیرکاران هواپیما وارد فرودگاه شیراز شد و قرار است تا ساعاتی دیگر به همراه مسافران به مقصد اسلو پرواز کند.

هواپیمای بوئینگ 737 که از دبی عازم اسلو پایتخت نروژ بود ظهر دیروز (جمعه) به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها با 187 مسافر، خدمه و کادرپرواز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.

نظرات بینندگان