کد خبر: ۱۲۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

جهرم میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشور شد

ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران همزمان با پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش دوسالانه اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور متخصصان زنان و زایمان، صاحب‌نظران درمان نازایی و اندیشمندان حوزه فقه، اخلاق و حقوق در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، امسال به‌طور همزمان با ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد رحمانیان افزود: محورهای این همایش شامل آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت است. 

وی با بیان اینکه میزبانی این کنگره حاصل تلاش‌ها و نوآوری‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی جهرم و درخشش این مجموعه در سطح کشور است افزود: کنگره ششم در روز نخست خود پذیرای مدیران گروه‌های اخلاق پزشکی و مسوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای است که با شعار «آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا» برگزار می شود.

معاون پژوهش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز از ارسال ۴٣۰ چکیده مقاله حیطه اخلاق پزشکی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد مقاله ارسال شده ٣۱٢ مقاله به‌صورت پوستر و ٣۶ مقاله به شکل سخنرانی ارائه می‌شود.

کاووس صلح‌جو افزود: در این کنگره کشوری هفت پنل تخصصی در موضوعات اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، اخلاق حرفه‌ای در پزشکی، اخلاق حرفه‌ای در پیراپزشکی، آموزش اخلاق پزشکی، اخلاق در پرستاری، اخلاق در پژوهش و مبانی اخلاق پزشکی ارائه می‌شود.

برچسب ها: فارس ، کنگره ، پزشکی
نظرات بینندگان