کد خبر: ۱۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

برگزاری‌ نمایشگاه‌ فرش‌ دستبافت‌ فارس

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف در شیراز خبر داد و زمان این نمایشگاه را بهمن ماه امسال اعلام کرد.
پانزدهمین نمایشگاه فرش دستبافت فارس برگزار می‌شودبه گزارش شیرازه، حمید ذوالانواری سه شنبه 27 آذر در کارگروه نمایشگاه فرش دستباف استان فارس گفت: خوشبختانه استان فارس از گذشته های دور دارای سابقه در تولید فرش دستبافت بوده و همواره نام  فرش استان فارس در جهان شناخته شده است .

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرش فارس در چهارده دوره گذشته با استقبال مطلوبی مواجه بوده است، گفت: نمایشگاه فرش دستباف فارس رتبه برتر کشوری را دارد.

عضو اتحادیه تولید و صادرکنندگان فرش دستباف ایران، زمان برگزاری نمایشگاه فرش فارس را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: برپایی درخورشان این نمایشگاه نیاز به تبلیغات گسترده دارد که البته ارائه مشوق های مختلف نیز می تواند استقبال کنندگان را بیش از گذشته مشتاق کند .

ذوالانواری با ابراز گلایه از حاضر نبودن نمایندگان بخش دولتی در جلسات هماهنگی نمایشگاه فرش فارس، گفت: فارس مهد فرش دستباف محسوب می شود اما متولیان دولتی این بخش به چنین ظرفیتی بی توجه هستند.

غلامرضا پایدار رئیس اتحادیه صنف فروشندگان فرش دستبافت نیز با بیان اینکه اصالت و هویت فرش ایران و فارس در جهان کم نظیر است، گفت: هدف برگزاری این نمایشگاه معرفی و شناساندن فرش استان فارس به مردم داخل و خارج از استان است .

پایدار افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه در استان نیاز به هم افزایی بخش دولتی و خصوصی است
ایسنا
نظرات بینندگان