کد خبر: ۱۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷
آیت الله دستغیب:

تلاش رسانه ملی برای بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب شایسته تحسین است

آیت الله دستغیب در دیدار مدیرکل صدا و سیمای فارس بازخوانی وقایع انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی ملت ایران در سال 57 را اقدامی مهم، تاثیرگذار و ضروری برای آگاهی بخشی به نسل حاضر و نسل های آینده توصیف و از تلاش رسانه ملی در این خصوص قدردانی کرد.
به گزارش شیرازه، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام با اشاره به نقش موثر استان فارس و شهر شیراز در پیشبرد اهداف انقلاب یاد و نام بزرگان این دیار و همچنین شهیدان گرانقدری چون شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب را گرامی داشت و افزود: پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل(ره) نقطه عطفی در بیداری ملت های تحت ستم بود و امام با رهبری مدبرانه خویش ملت را برای این پیروزی راهبری و برای حفاظت و پیشبرد اهداف انقلاب پس از پیروزی هدایت و مدیریت کرد و رهبر معظم انقلاب نیز پس از امام با اقتدار راه ایشان را ادامه دادند.

آیت الله دستغیب مسیر طی شده تا رسیدن به بهار چهلم انقلاب را مسیری افتخارآمیز خواند و تصریح کرد: اقدام صدا و سیما در بیان دستاوردهای انقلاب و همچنین بیان این مسیر روشن طی شده به مردم این عصر و آیندگان نشان خواهد داد که برای کسب استقلال و به کرسی نشاندن حرف حق مجاهدت و پایمردی لازم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تلاش صدا و سیمای مرکز فارس برای تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی را قدر دانست و با اشاره به گزارش مدیرکل صدا وسیما مبنی بر برگزاری اولین جشنواره ملی چلچراغ با موضوع حضرت شاهچراغ علیه السلام گفت: صدا و سیمای استان حقاً و انصافاً در خصوص معرفی بیش از پیش شأن و جایگاه حضرت احمدبن موسی علیه السلام و سایر امامزادگان  این دیار به شایستگی اقدام کرده است.

آیت الله دستغیب جشنواره ملی چلچراغ را یکی از اقدامات موثر برای عمل به مطالبات مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به فارس به ویژه تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام دانست و برای دست اندرکاران این اقدام فرهنگی، رسانه ای مذهبی دعای خیر کردند.

در این دیدار که تنی چند از معاونین و مدیران  صدا و سیمای فارس نیز حضور داشتند سهرابی مدیرکل صدا و سیما از حضرت آیت الله دستغیب  دعوت کرد تا با حضور در برنامه تلویزیونی کارنامه دستاوردهای نظام و خاطرات افتخار آمیز انقلاب در استان را برای مخاطبان تشریح نماید.

مدیرکل صداوسیما در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات رسانه ای صدا و سیما در حوزه های دین، اخلاق، امید و آگاهی به اهداف برگزاری جشنواره ملی چلچراغ پرداخت و از نشست 3 روزه مدیران ارشد رسانه ملی و معاونان صدای سراسر کشور در شیراز همزمان با برگزاری این جشنواره خبر داد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان