کد خبر: ۱۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۷

تغییر کادر فنی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز

پس از ناکامی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ فوتبال دسته یک کشور که منجر به تغییر سه سرمربی شد، کادر فنی این تیم هم تغییر کرد تا متولیان این باشگاه دست به یک خانه تکانی اساسی بزنند.
به گزارش شیرازه، داوود مهابادی سرمربی جدید این باشگاه که با فوتبال فارس و به ویژه فجر آشنایی کامل دارد قصد دارد پس از کادر فنی، بسیاری از بازیکنان این تیم را که در حد نام این باشگاه قدیمی نیستند، تغییر دهد تا خون تازه ای در رگ های این تیم جریان پیدا کند، اگر چه این کار دیر هنگام صورت گرفته است.

اسماعیل زارع که پس از رفتن مجید صالح مسئولیت این تیم را در چند بازی به عهده گرفت در کادر جدید به عنوان دستیار اول انتخاب شد.

همچنین قاسم غلامزاده به عنوان دستیار دوم، یدالله صادقی به عنوان مربی بدنساز، احتشام ساسانی، عبدالمجید نجفی و امین زارع که از چهره های نام آشنای فوتبال فارس هستند دیگر کادر جدید این باشگاه را تشکیل می دهند.

باید منتظر ماند و دید در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور که بازی ها به مراتب دشوارتر است، شرایط تیم فجر شهید سپاسی شیراز در جدول رده بندی به کجا می انجامد و آیا زمینه محقق شدن برنامه سه ساله این باشگاه برای صعود به لیگ برتر که 2 سال آن را پشت سر گذاشته است، فراهم می شود تا به انتظار 6ساله هواداران این تیم پایان داده شود.؟

تیم فجرشهید سپاسی شیراز هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک با انجام 15بازی در رده دهم جدول قرار دارد و این تیم آمار خوبی هم از نظر گل زده و گل خورده ندارد.

این تیم در نخستین بازی از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته یک، بیستم دی ماه جاری در شیراز میزبان اکسین البرز است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 98 را خواهند گرفت و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
ایرنا
نظرات بینندگان