کد خبر: ۱۲۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۷

نخستین جشنواره رادیویی ویژه جنوب فارس در گراش برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رادیویی ویژه شهرستان‌های جنوب فارس با عنوان « گریش بانگ» بهمن ماه در گراش برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، نخستین جشنواره رادیویی ویژه شهرستان‌های جنوب فارس با عنوان «گریش بانگ» بهمن ماه در گراش برگزار می‌شود. عبدالمهدی آئینه افروز، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش  ضمن اشاره به برگزاری جشنواره اظهار داشت: این جشنواره ویژه شهرستان‌های مهر، لارستان، لامرد، گراش،جهرم، قیروکارزین و خنج برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به محتوای جشنواره گفت: این جشنواره در 3 قالب رادیو ضبط شده (پادکست)، دوبله و گویندگی برگزار می‌شود و هدف اصلی آن شناسایی استعدادها و پرورش آن است. 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش با اشاره سابقه این شهرستان در تولیدات رادیویی و به ویژه رادیو هفت برکه افزود: سابقه شهرستان گراش در این زمینه و فعالیت جوانان این شهر در تولیدات رادیویی جرقه برگزاری این جشنواره شد.

وی با اشاره به مهلت ارسال اثر به این جشنواره بیان کرد: مهلت ارسال اثر به جشنواره تا 30 آذرماه بود که به دلیل درخواست متقاضیان تا 7 دی ماه تمدید شد و جشنواره نیز 4 و5 بهمن ماه برگزار می‌شود. 

آئینه‌افروز همچنین درباره جشنواره فیلم کوتاه کل نیز گفت: امسال بعید است که این جشنواره اجرا شود و مسائل مالی علت اصلی این امر است.


برچسب ها: جشنواره ، جنوب فارس ، گراش
نظرات بینندگان