کد خبر: ۱۲۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

چراغ سبز ستاره پاریسن ژرمن به بارسلونا

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هنوز هم به دنبال راهی برای بازگشت به تیم سابق خود است.
چراغ سبز ستاره پاریسن ژرمن به بارسلونابه گزارش شیرازه، نشریه آس اسپانیا به نقل از یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است که نیمار پس از گذشت دو سال از زمان خروجش از این باشگاه و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن همچنان در فکر پیدا کردن راهی برای بازگشت به نوکمپ است.

این نشریه نوشته است که بازگشت نیمار به بارسلونا در آینده‌ای نزدیک با توجه به 222 میلیون یورویی که پاری‌سن‌ژرمن بابت خرید او پرداخته، تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد، اما با این وجود بازیکن برزیلی PSG همچنان ناامید نیست.

قرارداد پنج ساله‌ای که پاریسی‌ها با نیمار منعقد کرده‌اند برای سال 2019 شامل بند فسخ قرارداد نیست و این بدان معناست که هر تیمی که خواهان عقد قرارداد با نیمار باشد باید با PSG‌ وارد مذاکره شود. این قرارداد اما برای سال 2020 دارای بند فسخی است که به مشتریان نیمار اجازه می‌دهد با پرداخت 160 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

آس به نقل از منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است: تماس‌های نیمار بی‌وقفه هستند. مشکل اما این است که مشخص نیست این موضوع برای پاری‌سن‌ژرمن خوشایند خواهد بود یا نه. برای تابستان سال آینده بندی برای فسخ قرارداد وجود ندارد، اما برای سال 2020 غرامت فسخ قرارداد 160 میلیون یوروست.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که بارسلونا برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر چاره‌ای جز انتظار کشیدن ندارد.
تسنیم

نظرات بینندگان