کد خبر: ۱۲۶۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

اجرای فاز نخست مسیر دوچرخه سواری در کلانشهر شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اجرای فاز نخست مسیر دوچرخه سواری کلانشهر شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اجرای فاز نخست مسیر دوچرخه سواری کلانشهر شیراز حدفاصل پایانه اتوبوسرانی میدان نمازی تا باغ عفیف آباد و پارک بعثت خبر داد.

ب، مجتبی زوربخش با اعلام این خبر گفت: مسیرهای دوچرخه سواری بر اساس برنامه ریزی طی سه فاز در محدوده مرکزی شهر اجرا می شود که در فاز اول حدفاصل پایانه نمازی تا باغ عفیف آباد و پارک بعثت و فازهای دوم و سوم در هسته مرکزی شهری اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به رویکرد انسان محوری شهرداری شیراز افزود: توسعه فرهنگ دوچرخه سواری یکی از اولویت های شهرداری شیراز در راستای تحقق شهر انسان محور است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: در تلاش هستیم با احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری در محدوده مرکزی شهر و ایجاد ارتباط سایر مدهای حمل و نقل (اتوبوس، تاکسی و مترو ) با یکدیگر بستری را فراهم کنیم تا شهروندان به استفاده از دوچرخه ترغیب شوند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷
0
از این آقایی که تو اتاقش نشسته وخبری از وضع ترافیک شهر خصوصا ملاصدرا و رحمت آباد نداره بیشتر از این انتظار نمیره ... آخه مرد حسابی مگه تو این مسیر چند تا دوچرخه سوار هست که اومدی واسش خط ویژه درست کردی؟؟!!این خیابان همین جوری هم غوغاست من بعد از این به مراتب بدتر هم میشه