کد خبر: ۱۲۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

ضرورت حضور یک تیم از فارس در سطح اول والیبال کشور

معاون توسعه امور ورزش استان فارس در جلسه انتخابات هیات والیبال استان اظهار داشت: حضور یک تیم مقتدر و قدرتمند از فارس در سطح اول والیبال کشور لازم و ضروری است.
به گزارش شیرازه محسن سالاری در جلسه انتخابات هیات والیبال استان با بیان اینکه در طرح آمایش اداره کل ۱۵ رشته ورزشی جز برترین ها هستند گفت: والیبال استان با توجه به ظرفیت های آن در بین هیات های برتر حضور دارد و اداره کل موظف است از والیبال استان حمایت کند و در مقابل انتظار ما از فرد منتخب در انتخابات امروز هم حرکت و تلاش در راستای طرح آمایشش می باشد.

سالاری با بیان اینکه دلایل مختلفی برای حضور هیاتهای برتر در این طرح وجود دارد خاطرنشان کرد: اگر امروز والیبال ایران در بین هشت کشور اول دنیا حضور دارد بدلیل منابع مطرح انسانی در رنکینگ جهانی است و علاوه بر تیم ملی ، مربیان ، داوران و مدیران فدراسیون، والیبال کشور هم در سطح اول والیبال جهان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

محسن سالاری اشاره ای به وضعیت فعلی والیبال فارس داشت و تصریح کرد: حضور یک تیم والیبال از این استان در سطح اول کشور باید جز اولویت کاندیدای منتخب باشد در حالیکه داوران و مربیان بین المللی فارس در کشور موقعیت بسیار خوبی دارند.

وی درباره نحوه حضور و انتخاب کاندیداها توضیح داد و گفت : همه داوطلبین پس از فرخوان در یک کمیته فنی شرکت کرده و پس از ارائه برنامه های خود از طرف کارشناسان ورزش در حوزه معاونت ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و پس از غربالگری در زمینه های مختلف مدیریتی بعنوان کاندیدهای اصلح انتخاب شده تا برای گرفتن این مسئولیت خطیر در مجمع با هم به رقابت بپردازند و اداره کل هیچ جانبداری از کاندیدا ها بطور یقین ندارد.



برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان