کد خبر: ۱۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۰

حامی استاندار سابق در تهران چه می کنند؟

استان فارس در زمان حضور احمدزاده کرمانی به عنوان استاندار حاشیه های فراوانی را به خود دید، که این حاشیه ها هنوز این استان را رها نکرده است.

استان فارس در زمان حضور احمدزاده کرمانی به عنوان استاندار حاشیه های فراوانی را به خود دید، که این حاشیه ها هنوز این استان را رها نکرده است. در یکی از این موارد فردی به نام (ه.ف) از افراد نزدیک به استاندار سابق فارس، در جلسات مختلف تودیع، معارفه و سخنرانی ها اقدام به دفاع از شخص احمدزاده و اهداف استانداری وقت فارس می کرد.  

(ه.ف) کیست؟ شاگرد نانوا نزدیک به استاندار  

این فرد ساکن شهرستان فیروز آباد استان فارس و در یک نانوایی مشغول به کار بوده است. نامبرده که دارای مدرکی زیردیپلم است بعد از مدتی به احمدزاده نزدیک شده و پای ثابت برنامه های استانداری شیراز می شود.  

بنابر این گزارش این فرد در اولین بار در تاریخ 113/2/89 و در  جلسه تودیع ابراهیم عزیزی که بنا به دلایلی به تشنج کشیده شد، اقدام به میدان داری تشنجات کرده و در حمایت از احمدزاده کرمانی شعارهایی را سر می دهد.  

گفتنی است برکناری عزیزی فرماندار وقت شیراز نیز حاشیه های فراوانی را در پی داشت و این برکناری انتقادات بسیاری را متوجه احمدزاده کرده بود.  

(ه.ف) همچنین در سفر لاریجانی به استان فارس و سخنرانی او در مراسم بزرگداشت شهدای مرودشت در تاریخ 7/4/89 اقدام به ایجاد تشنج کرده و در مقابل لاریجانی شعار «مرگ بر منافق» سر می دهد. این اقدام در حالی صورت گرفت که احمدزاده کرمانی در سفرهای لاریجانی به استان فارس به استقبال او نرفته بود.  

قسم دادن احمدی نژاد به حضرت عباس(ع) برای حمایت از احمدزاده!  

اما اوج هنرنمایی فرد مذکور در سفر رییس جمهور به استان فارس که به منظور شرکت در جشن صنعت و معدن کلید می خورد. پیش از سخنرانی احمدی نژاد چندین نفر اقدام به دادن شعارهایی به نفع احمدزاده کرمانی می کنند.  

در ادامه (ه.ف) از جای خود بلند شده و در حالی که این جشن از صداو سیما پخش مستقیم می شد از رییس جمهور درخواست زمانی کوتاه برای حرف زدن کرده و در حمایت از استاندار می گوید: بعد از 31 سال فردی به فارس آمده و قصد دارد عدالت را در این استان جاری كند.  

وی احمدی نژاد را به حضرت عباس(ع) قسم داد كه احمد‌زاده (استاندار فارس) را حمایت كند!

(ه.ف) در تهران چه می کند؟

شنیده های موثق حاکی است بعد از انتصاب احمدزاده کرمانی به سمت رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (ه.ف) نیز به همراه او به تهران آمده و در کنار احمدزاده حضور دارد.

با توجه به سابقه فرد مذکور در ایجاد تشنج به نفع احمدزاده کرمانی، پیش بینی می شود حضور او در کنار استاندار سابق و پرحاشیه فارس،حواشی جدیدی را در روزها و ماههای آینده برای احمدزاده و میراث فرهنگی رقم زده شود.    
انتهای پیام/85
نظرات بینندگان