کد خبر: ۱۲۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۷
یک تهیه کننده سینما در گفتگو با شیرازه:

«قلاده های طلا» از لحاظ محتوا و فنی جز فیلم های خوب سینماست/ ساختن فیلم با موضوع فتنه 88 از جهات مختلف سخت است

تهیه کننده فیلم سینمایی«ماه گرفتگی» گفت: بازیگران فیلم قلاده های طلا بعد از اکران این فیلم تحریم شدند و آنها را به انزوا می کشاندند. اما مطمئناً این تحریم ها از طرف مردم نبوده است.
«قلاده های طلا» توانست جای خود را در میان مردم باز کند/ ساختن فیلم با موضوع فتنه 88 از جهات مختلف سخت است
هادی انباردار تهیه کننده سینما در گفتگو با شیرازه با اشاره به مشکلات تولید فیلم با موضوع فتنه ۸۸ گفت: در مورد فتنه ۸۸ از زوایای مختلفی می‌توان فیلم ساخت اما متاسفانه این فرصت داده نمی‌شود و بستر آماده نمی‌شود.

وی به فیلم ماه‌گرفتگی اشاره کرد و  گفت: این فیلم حدود دو سال قبل ساخته شد که بیش از دو سال در مرحله پیش تولید بودیم چرا که بازیگران انتخابی ما تهدید می شوند که نباید چنین فیلمی بازی کند و آنها هم لغو قرارداد می کردند.

این تهیه کننده سینما گفت: بازیگران فیلم قلاده های طلا بعد از اکران این فیلم تحریم شدند و آنها را به انزوا می کشاندند. اما مطمئناً این تحریم ها از طرف مردم نبوده است.

تهیه کننده فیلم «ماه گرفتگی» گفت: مسئولین فرهنگی باید برای این مسائل تدابیری بیندیشند تا این مشکلات برای بازیگران پیش نیاید و بتوان با ساخت فیلم های بهتر ناگفته های فکری ۸۸ را بیان کرد و ریشه یابی کرد و هر لحظه احتمال دارد یک اتفاق دیگر مانند فتنه ۸۸ رخ دهد و باز ضربه این قضایا را بخوریم.

انباردار گفت: فیلم قلاده های طلا نیز توانست جای خود را در میان مردم باز کند این فیلم از لحاظ محتوا و فنی جز فیلم های خوب سینماست چرا که با بازیگران مطرحی تهیه شده است.
این تهیه کننده سینما افزود: قلاده های طلا از لحاظ فنی در ژانر اکشن موفق عمل کرد و از لحاظ محتوایی نیز معتقدم می‌توان فیلم های تاثیر گذار تر و قابل فهم برای مخاطب عام ساخت.

انتهای پیام
نظرات بینندگان