کد خبر: ۱۲۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

سرمربی شیرازی در رده بهترین های جهانی قرار گرفت

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران پنجمین مربی فوتسال جهان شد.
سرمربی شیرازی در رده بهترین های جهانی قرار گرفت
به گزارش شیرازه، سید محمد ناظم الشریعه پس از سرمربیان تیم‌های ملی پرتغال، روسیه، اسپانیا و برزیل به عنوان پنجمین مربی برتر فوتسال جهان انتخاب شد.

ناظم الشریعه دوران حرفه‌ای خود را با ورزش فوتبال آغاز کرد و بین سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ در لیگ دسته یک فوتبال بازی می‌کرد.

او  اوایل دهه ۷۰ وارد فوتسال شد و سال ۱۳۷۵ به همراه تیم منتخب فارس در نخستین دوره مسابقات فوتسال کشوری حضور پیدا کرد، وی در دوره دوم این مسابقات هم به همراه باشگاه فوتسال صدرای شیراز و تحت عنوان مربی-بازیکن حضور داشت و مقام چهارم را کسب کرد.

ناظم‌الشریعه  سال ۱۳۸۲ به عنوان مربی تیم ملی فوتسال امید ایران انتخاب شد و تا سال ۱۳۸۵ هدایت این تیم را برعهده داشت.

وی همچنین هدایت تیم‌های مختلفی از جمله جوانان صدرای شیراز و گیتی‌پسند را عهده‌دار بود و به همراه باشگاه فوتسال حفاری اهواز در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ به ترتیب عناوین سوم و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران را کسب کرد و در هر دو سال به عنوان سرمربی فنی‌ترین تیم معرفی شد.

پس از چند سال حضور موفق در تیم حفاری اهواز، وی سال ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران و دستیار خسوس کاندلاس در تیم ملی فوتسال ایران، انتخاب و  سال ۱۳۹۴ به عنوان جانشین این سرمربی اسپانیایی، سرمربی تیم ملی فوتسال شد.

او سال ۱۳۹۵ به همراه تیم ملی قهرمان فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ در ازبکستان، و نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۶ شد.
صدا و سیمای فارس
نظرات بینندگان