کد خبر: ۱۲۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۷
امام جمعه موقت شیراز:

شکست آمریکا در عراق و سوریه درس خوبی به ترامپ بود/ تلاشِ رسانه های معاند ماهواره ای برای از هم پاشیدن کانون خانواده در ایران

امام جمعه موقت شیراز گفت: شکست آمریکا در عراق و سوریه درس خوبی به رئیس جمهور آمریکا بود و این یک پیروزی برای ایران است.
به گزارش شیرازه، امام جمعه موقت شیراز پانزدهم دی ماه در خطبه‌ های نماز جمعه به بیان مطالبی درخصوص تلاش رسانه های معاند ماهواره ای برای از هم پاشیدن کانون خانواده در ایران پرداخت و گفت: تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان طی سالیان طولانی سعی بر اثرگذاری بر بنیان خانواده این کانون جامعه ساز داشته است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در پی ایجاد جامعه‌ ای پاک و ساختن انسانی سالم است، اما دشمنان با ترویج بی حجابی از طریق شبکه های ماهواره ای قبح و زشتی این مسئله را از بین برده اند.

وی بی بند و باری های برخی از خانواده ها را متاثر از فضای ماهواره دانست و اذعان داشت: دختری که تا نیمه‌ های شب بیرون از منزل به سر می‌ برد و معلوم نیست اوقات خود را با چه افرادی سپری کرده، طبیعی است که نمی‌ تواند مادر شایسته‌ ای در آینده باشد.

امام جمعه موقت شیراز با توصیه به جوانان غیرتمند برای دقت و توجه در انتخاب همسر شایسته گفت: فردی که قبل از ازدواج روابط مدیریت شده‌ ای نداشته، برای ازدواج و تشکیل کانون خانواده، قطعاً مناسب نیست و جوان‌ ها در ازدواج خود باید به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به شکست هیبت آمریکا در خاورمیانه اشاره و بیان کرد: شکست آمریکا در عراق و سوریه درس خوبی به رئیس جمهور آمریکا بود و این یک پیروزی برای ایران است.

رضوی اردکانی با اظهار اینکه آمریکا میلیاردها دلار هزینه برای تسلط بر منطقه متحمل شد اما امروز هیچ ارج‌ و قربی نزد کشورها ندارد که این شکست حاصل مقاومت در برابر استکبار است، بیان کرد: امروز آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست زیرا قدرت تأثیرگذاری بر اراده کشورها را از دست‌ داده و سران این کشور، به‌ خوبی این موضوع را می‌ دانند؛ گرچه رسانه‌ های آنان، مخفی‌ کاری می‌ کنند.

نظرات بینندگان