کد خبر: ۱۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۷
در جلسه مدیرعامل فجرسپاسی با مدیرکل ورزش فارس مطرح شد؛

کمک دومیلیاردی دولت به باشگاه های حرفه ای در سال 97 / صنایع فارسی کمکی با ورزش نمی کنند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با اعضای مدیریتی باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه امسال بیش از دومیلیارد تومان به باشگاه های حرفه ای استان از طرف دولت کمک مالی شده است است افزود: متاسفانه فارس در حوزه صنعت منابعی جهت کمک به ورزش ندارد و کارخانه های صنعتی هم چندان نگاهی به ورزش ندارند.
به گزارش شیرازه مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با اعضای مدیریتی باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه امسال بیش از دومیلیارد تومان به باشگاه های حرفه ای استان از طرف دولت کمک مالی شده است است افزود: متاسفانه فارس در حوزه صنعت منابعی جهت کمک به ورزش ندارد و کارخانه های صنعتی هم چندان نگاهی به ورزش ندارند.

بنا بر این گزارش، ظهر پنجشنبه 13 دی ماه جاری رئیس هیات فوتبال فارس، رئیس هیات فوتبال شیراز، مدیر عامل فجرشهید سپاسی به همراه داوود مهابادی سرمربی و سرپرست این باشگاه و همچنین قاسم مقیمی نماینده شوارس شهر شیراز با مدیر کل ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که طرفین از مسائل و مشکلات باشگاه صحبت می کردند در حضور نماینده شورای شهر مطالباتی را عنوان نمودند.

حیدر علی کامیاب با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی نزد مردم ایران از محبیوبیت ویژه ای برخوردار است گفت: با توجه به نتایج دور از انتظاری که تیم فجر در نیم فصل اول گرفته است امیدوارم با حضور داود مهابادی که از مربیان با اخلاق فوتبال کشور می باشد بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کرده و تیم فجر به جایگاه اصلی خود بازگردانید.

کامیاب در پایان گفت: امیدوارم با دانش سرمربی جدید و همچنین زحمات بی دریغ رسول فلاح این تیم بتواند در نیم فصل دوم نتایجی در خور و شان و منزلت شهید سپاسی بگیرد و دل مردم را شاد کند.

کمک دومیلیاردی دولت به باشگاه های حرفه ای در سال 97 / صنایع فارسی کمکی با ورزش نمی کنند
نظرات بینندگان