کد خبر: ۱۲۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
120 مصدوم در پیست‌ اسکی سپیدان:

حادثه در کمین تفریح های پر خطر در پیست اسکی سپیدان

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: بازی‌های پر خطر زمستانی و تیوپ سواری در پیست‌های اسکی سپیدان، 120 مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش شیرازه، شهرستان سپیدان در 70 کیلومتری شیراز واقع شده است و دارای دو پیست اسکی پولاد کف و تربیت بدنی است که با بارش‌های اخیر فرصتی برای انجام ورزش‌های زمستانی مهیا شده است.

بازی های پر خطر و زمستانه نظیر تیوب سواری هر ساله در این منطقه حوادثی را می آفریند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با اشاره به موضوع بالا گفت: استفاده از تیوپ و نشستن چند نفره روی آن روز پر حادثه‌ای را در مناطق برف خیز و اطراف پیست‌های اسکی سپیدان رقم زد و در  روز گذشته 120 مصدوم بر جا گذاشت.

حسن همتی با اشاره به اینکه عوامل اورژانس با سرعت هر چه تمام تر به امدادرسانی پرداختند، افزود: 11 نفر از مصدومان توسط آمبولانس به مراکز درمانی اعزام و 109 نفر از مصدومان در ایستگاه اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

همتی ادامه داد: بیشتر این مصدومان بر اثر کشیده شدن صورت و بدن روی برف دچار سوختگی شده اند.

وی همچنین از عملیات پرواز بالگرد اورژانس برای نجات یک کوهنورد در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و افزود: متاسفانه قبل از رسیدن تیم‌های امدادی این کوهنورد جان خود را از دست داده بود و تلاش‌ها برای نجات وی بی اثر بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس تصریح کرد: در حوادث دیروز جمعه 14 دیماه اتوبوس اوژانس و 4 آمبولانس به محل اعزام شد و علاوه بر آن نیرو‌های پایگاه اورژانس شیراز و سپیدان در یکی از کانکس‌های نزدیک پیست‌های اسکی مستقر شده بودند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان