کد خبر: ۱۲۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

مدیرعامل فجرسپاسی: برای نمایندگان مجلس و شورای شهر احترام خاصی قائلم/ آن خبرگزاری حرفهایم را ناقص درج کرد!

رسول فلاح مدیرعامل فجرشهید سپاسی شیراز در رابطه با انتقاداتی که از نمایندگان مجلس و شورای شهر شیراز کرده بود، اظهار داشت: بنده قصد هیچگونه تخریبی علیه نمایندگان مجلس و شورای شهر شیراز نداشتم و در گفتگویی که اخیرا با یکی از خبرگزاریها داشتم متاسفانه برخی از حرفهایم را بصورت ناقص درج نمودند.
به گزارش شیرازه اخیرا در یکی از خبرگزاری های رسمی، مصاحبه ای از رسول فلاح مدیرعامل فجرشهید سپاسی در انتقاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شورای شهر شیراز در رابطه با بی توجهی به ورزش فارس منتشر شده بود که فلاح به این مطلب واکنش نشان داد.

رسول فلاح در گفتگو با خبرنگار شیرازه در این باره اظهار داشت: بنده قصد هیچگونه تخریبی علیه نمایندگان مجلس و شورای شهر شیراز نداشتم و در گفتگویی که اخیرا با یکی از خبرگزاریها داشتم متاسفانه برخی از حرفهایم را بصورت ناقص درج نمودند.

وی تصریح کرد: بنده قصد هیچگونه تخریبی علیه نمایندگان مجلس و شورای شهر شیراز نداشتم بلکه از روی انتقاد مطالبی را بیان کردم. به غیر از استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ نهادی به تیم شهید سپاسی کمک مالی انجام نداده است و همه صحبتم با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است که اگر نمیتوانید کمک مالی کنید حداقل با رفتار و زبان خیر به این تیم ارزشی انگیزه دهید.

یا اعضای محترم شورای شهر وقتی مصوبه ای را تصویب می کنند با توجه کلان شهر بودن شیراز تصمیم بگیرند نه اینکه برای تصویب صدمیلیون تومان کمک به باشگاه فجر با هم اختلاف داشته باشند این باشگاه ها اگر در لیگ برتر حضور پیدا کند می توانند برای مردم درآمدزایی خوبی داشته باشند.

رسول فلاح در ادامه اظهار داشت: اگر منبع مالی باشگاه ها ثابت بود با هزینه کمتر هم می توان تیمداری کرد و باید روزی این منابع مالی باشگاهها همیشگی و ثابت شود.

فلاح در پایان از همه کسانی که جهت منافع و سربلندی مردم و کشور تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان