کد خبر: ۱۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

اختصاص جرائم رانندگی به 144 دهیاری فارس

مدیرکل امورر روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی استان فارس به ۱۴۴ روستای دارای دهیاری استان تخصیص یافته است.
به گزارش شیرازه، از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی استان فارس57 میلیارد ریال به ۱۴۴ روستای دارای دهیاری استان تخصیص یافت.

 مدیرکل امورر روستایی و شوراهای استانداری فارس با اشاره به موضوع بالا گفت: مبلغ فوق با هماهنگی فرمانداران شهرستانهای استان و دستگاه های مربوطه با لحاظ شاخص‌هایی همچون جمعیت، درصد جریمه ماخوذه، داشتن نقاط حادثه خیز و...، توزیع و هزینه خواهد شد.

کمال پاک فطرت در ادامه افزود: هدف از تخصیص این اعتبارات، ایمن سازی معابر روستایی و نصب علائم و تجهیزات ایمنی و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، خواهد بود.

پاک فطرت اضافه کرد: عملکرد دهیاران به عنوان همیاران راهور، طی سالیان گذشته نتایج بسیار مطلوبی به دنبال داشته است و با برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به ویژه برای دهیاران روستاهای واقع در نقاط حادثه خیز استان، در مواقع بحرانی به یاری دستگاههای خدمات رسان همانند پلیس راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، شتافته اند.
نظرات بینندگان