کد خبر: ۱۲۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
سخنگوی قوه قضائیه:

اعلام اسامی و عنوان محکومیت متهمان مالی

سخنگوی قوه قضاییه اسامی تعدادی از متهمان مالی و حکمشان را اعلام کرد. ­
به گزارش شیرازه، غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدو سی و پنجمین نشست خبری خود گفت: حکم این افراد از نشست خبری قبلی تا امروز قطعی شده است.

در لیست اعلام شده برخی متهمان مالی از استان فارس بوده اند :
۱- شاپور هیبتی فرزند حجت الله سردفتر دفترخانه شیراز به جرم استفاده از سند مجعول به ۱۰ سال حبس و همچنین به جرم فروش مال غیر به ۴ سال حبس محکوم شد.
۲- امیر سجادیان فرزند عسکر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.
۳-محمد جواد خسروی فرزند اسدالله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول و فروش مال غیر به ۷ سال حبس و به رد مال به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال محکوم شد.
۴-- محمد کاظم احمد زاده فرزند محمدجعفر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.
۵-- هیبت الله علوی خواه فرزند لطف الله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.
۶-- بهرام رضایی دشتکی فرزند علی به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.
۷- محمد حسین نجم زاده فرزند ذوالفقار کارمند بانک شیراز به جرم خیانت در امانت به ۲ سال و ۱۱ ماه حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۴ سال حبس محکوم شد.
دیگر اسامی منتشر شده بدین شرح است :

-حمید رضا جان قربان فرزند علمدار، پزشک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به 20 سال حبس و 1200 میلیارد ریال جزای نقدی در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.

-آزاده سجادی فرزند یحیی ، پز شک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همسر حمید رضا جان قربان به 10 سال حبس در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.

-احمد پاسدار فرزند عبدالرسول به اتهام اخلال از طریق گران فروشی عمده به 12 سال حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 139 میلیارد و 483 میلیون و 806 هزار و 856 ریال و دو سال محرومیت از اینکه بتواند ارز دولتی و کارت بازرگانی بگیرد محکوم شد.

- مهران طیاری فرزند اسماعیل به جرم قاچاق سوخت به 4 سال حبس و 80 میلیون ریال جزای نقدی و به جرم جعل سند رسمی به 4 سال حبس محکوم شد.

ناصر محمدی نژاد فرزند عبدالسلام به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

-عبدالستار مولا پور فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

-بنیامین گلشن زاده فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

-عبدالرزاق فرقانی فرزند حسین به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

- سهیل آذر پور فرزند علی به جرم قاچاق سوخت به دوسال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

- عبدالکریم عبدلی پور فرزند منصور به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت 583 میلیون و 214 هزار و 162 ریال جزای نقدی محکوم شد.

-اردلان زینل زاده فرزند نجف به جرم مسائل مالی و رشوه در شهرداری گچساران به 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد که دادگاه 4 سال حبس را تعلیق کرد و به دلیل همکاری 50 ضربه شلاق هم تعلیق شد.

-میثم نارکی فرزند ریمو معاون شهردار گچساران به 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه 50 ضربه شلاق و 4 سال حبس را تعلیق کرد.

- علیرضا پناه پور معاون شهردار گچساران به 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه 50 ضربه شلاق و 4 سال حبس را تعلیق کرد.

- نعمت الله متولی امامزاده فرزند نورمحمد کارمند شهرداری گچساران به جرم تصرف غیرمجاز به 74 ضربه شلاق محکوم شد.

-جعفر گوهر کانی فرزند علی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به صورت مکرر به 110 ضربه شلاق محکوم شد.

-حمزه سی سختی نژادیان فرزند حسین قلی رئیس امور اراضی کهکیلویه و بویر احمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به 110 ضربه شلاق محکوم شد.

- الیاس تاج الدینی فرزند محمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی به 74 ضربه شلاق محکوم شد.

صدا و سیمای فارس

انتهای پیام

نظرات بینندگان