کد خبر: ۱۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

درپشت‌صحنه سریال‌ بانوی‌عمارت چه‌گذشت؟

ویدئو و تصاویری جالب از پشت صحنه سریال پرطفدار بانوی عمارت را مشاهده می‌کنید.
درپشت‌صحنه سریال‌بانوی‌عمارت چه‌گذشت؟+فیلمبه گزارش شیرازه، شب گذشته آخرین قسمت از سریال پربیننده بانوی عمارت به پایان رسید و خان والا هنگامی که قصد شلیک به شازده ارسلان را داشت، با دست به اسلحه شدن سر وقت پسر عموی خود از پا در آمد. از طرفی فرزند فخرالزمان نیز به چشم به جهان گشود و بکتاش با اندرزهای خود شازده ارسلان را برای حفظ جانش راهی دیاری دیگر کرد.

طبیب‌الاطبا هم با خواستگاری از افسر الملوک موجب انصراف او از  همراهی با بردارش جهت سفر فرنگ شد. ناگفته نماند که یحیی نیز با خانواده شازده همسفر گشت و آهو دستیاری طبیب را پیشه کرد.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان ویدئویی جالب از پشت صحنه این سریال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. مومن در اینستاگرم خود نوشت: «(پست موقت)، پشت صحنه، ما هم مثل شما دلتنگيم اميدوارم لبخند بشينه رو لباتون با اين ويديو حتي برای چند ثانيه. دل همه از اين جدايی گرفته، من بيشتر دلم گرفته، بخنديد من هم انرژی بگيريم، دوستون دارم به شدت.»

شبنم فرشادجو هنرپیشه نقش مهرالنسا هم تصاویری جالب پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی را در اینستاگرام خود استوری کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان