کد خبر: ۱۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
استاندار فارس:

به زیر و بم مشکلات و چالش های فارس واقف هستم/مشی سیاسی من احترام به همه آحاد مردم و حرکت در چهارچوب مشی اعتدالی دولت است

رحیمی استاندار فارس گفت: با مسلح شدن به علم روز و تاکید بر مشورت، روش های مدیریت را تکامل و ارتقاء خواهیم داد.
به گزارش شیرازه، شامگاه دوشنبه استاندار جدید فارس پس از گرفتن حکم خود از معاون وزیر کشور گفت: پس از 28 سال خدمت در استان فارس انسانی ناشناخته نیستم و همه با اخلاق و منش من آشنایی دارند.

عنایت الله رحیمی ادامه داد: با مسلح شدن به علم روز و تاکید بر مشورت، روش های مدیریت را تکامل و ارتقاء خواهیم داد.

وی درخصوص توانمندی ها و چالش ها عنوان کرد: بزرگترین توانمندی موجود، عشق و علاقه به نظام جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت ایران می دانم که مدعای آن 14هزار و 500 شهید، 38 هزار جانباز و 2700 آزاده می باشد که به عنوان سرمایه می تواند کمکی برای حرکت روبه جلوی استان باشد.

این مقام مسئول در فارس تصریح کرد: وجود حرم های مطهر و 1400 بقاع متبرکه در سطح استان فارس از پتانسیل های اساسی برای گردشگری زیارت می باشد که می تواند باعث ترویج و اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی شده و هم منبع درآمدی برای مردم و کسبه باشد.

استاندار جدید فارس با بیان اینکه فارس استان دوم تولید محصولات کشاورزی، استان اول خاک نسوز، رتبه دوم سنگ های تزیینی و با بیش از 5 هزار کارگاه و کارخانه صنعتی و پیشینه عمیق تاریخی و فرهنگی که به 6 هزار سال پیش بر می گردد، گفت: با وجود این حجم از پتانسیل و ظرفیت های عظیم در استان، باید برای ایجاد رفاه و آسایش مردم بسیار تلاش کرد.

وی همچنین عنوان کرد: به زیر و بم مشکلات و چالش ها واقف هستیم و در تعاملات با مدیران و مسئولان از پتانسیل های نهفته و  آشکار برای اهداف دولت و نظام استفاده لازم را خواهیم کرد.

عنایت الله رحیمی در سخنانی امیدوار کننده اذعان داشت: با مردم و برای مردم طی طریق کرده و در این راه خستگی ناپذیر خواهیم بود.

وی درمورد مشی سیاسی خود ابراز کرد: مشی سیاسی من احترام به همه آحاد مردم و شنیدن دیدگاه ها و نظرات صاحبان اندیشه و حرکت در چهارچوب مشی اعتدالی می باشد که دولت نیز بر همان استوار است.

استاندار جدید فارس توسعه اقتصادی و تکمیل پروژه های نیمه تمام، تقویت احزاب سیاسی واقعی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت در عرصه های گوناگون و ... را از اهداف خود در مسؤولیت استانداری فارس عنوان کرد و افزود: سعی و تلاش بنده این است که تمام کارها را با همراهی مردم و برای آنان انجام دهیم.


نظرات بینندگان