کد خبر: ۱۲۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

تلویزیون لوله شدنی ال جی + تصاویر

بعد از سال‌ها گمانه زنی رسانه‌ها شرکت ال جی، سرانجام تلویزیون لوله شدنی 65 اینچی خود را تولید کرده است.
به گزارش شیرازه، شرکت ال جی، سرانجام تلویزیون لوله شدنی 65 اینچی خود را تولید کرد، این تلویزیون از نوع OLED بوده و دارای دقت 4K است. قرار است تلویزیون مذکور از اواخر سال 2019میلادی برای فروش عرضه شده و در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

این تلویزیون شباهت زیادی به نمونه های اولیه و آزمایشی عرضه شده از تلویزیون مذکور دارد،اما یک بلندگوی 100 واتی دالبی هم به آن افزوده شده تا کیفیت صدای این تلویزیون هر چه بیشتر تقویت شود.

تلویزیون یادشده از پشت دارای ساختاری کرکره مانند و دو بازوی تاشو است که در زمان عدم نیاز به تلویزیون جمع می‌شوند و تلویزیون تا شده و در محفظه زیرین خود که به صورت یک میز طراحی شده، قرار می‌گیرد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

این تلویزیون در زمان ناپدیدشدن نمایشگر قادر به پخش موسیقی نیز هست و همچنین می‌تواند تصاویر را با نسبت بصری 21 به 9 پخش کند. تنظیم برخی قابلیت‌های این تلویزیون با گوشی از طریق ارتباط بلوتوثی ممکن است.قیمت این تلویزیون هنوز اعلام نشده، اما می‌توان انتظار داشت چنین تلویزیونی با این سبک طراحی قیمت بالایی داشته باشد. کل فرایند باز وبسته شدن این تلویزیون و خروج صفحه نمایش آن از محفظه پایینی تنها چند ثانیه به طول می‌انجامد و برای این کار دکمه ای بر روی کنترل از راه دور تلویزیون تعبیه شده که باز و بسته شدن نمایشگر را ممکن می‌کند.

بر اساس بررسی های آزمایشگاهی ال جی لوله کردن نمایشگر این تلویزیون تا 50 هزار بار مشکلی ایجاد نمی‌کند. لذا اگر هر روز هشت بار هم این نمایشگر باز و بسته شود استفاده از آن برای مدت 17 سال ممکن خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/


نظرات بینندگان