کد خبر: ۱۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس خبر داد:

راهیابی آثار کاریکاتوریست شیرازی به نمایشگاه کلمبیا

کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از راهیابی اثر مسوول خانه کاریکاتور فارس به یک رویداد بین المللی خبر داد.
به گزارش شیرازه، کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از راهیابی آثار کاریکاتوریست شیرازی به نمایشگاه کلمبیا خبر داد و گفت: موفقیت های اعضای خانه کاریکاتور باعث افتخار مجموعه هنرهای تجسمی است.

سعید عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از این موفقیت ها که خبر خوش آن برای مجموعه واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان فارس دلگرم کننده بود، راهیابی اثر فرامرز کشتکار به جشنواره ای بین المللی در کلمبیابود.

کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد: کشتکار اخیرا در جشنواره ابوذز مقام اول استانی را کسب کرده که این مقام نیز برای مسوول خانه کاریکاتور حوزه هنری فارس ارجمند است.

وی ادامه داد: در بخش کاریکاتور و درمرحله استانی این جشنواره فرامرز کشتکار از دانشگاه شهید رجایی شیراز موفق به کسب مقام اول شد و احمدرضا سهرابی روزنامه نگار و کارتونیست روزنامه عصر مردم و مسوول اسبق واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری نیز مقام دوم این رقابت را به دست آورد.

عبدالحسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و تلاش جدی خانه کاریکاتور و هنرمندان پویا و تلاشگر این عرصه بتوانیم زمینه رشد و ارتقای کاریکاتور و کارتون را در استان فارس فراهم کنیم.

نظرات بینندگان