کد خبر: ۱۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

نقشه هالیوودی فراری‌دادن‌زندانی شکست‌خورد

نقشه اعضای یک خانواده برای فراری دادن مجرمی که قرار بود به زندان کرمانشاه منتقل شود با هوشیاری مأمور پلیس استان البرز ناکام ماند.
نقشه هالیوودی فراری‌دادن‌زندانی شکست‌خوردبه گزارش شیرازه، سرهنگ «همتعلی شکری» فرمانده انتظامی هرسین در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از پرسنل انتظامی استان البرز مأموریت پیدا کرده بود تا دو مجرم را که حکم آن‌ها توسط دستگاه قضایی قطعیت پیدا کرده بود تحویل زندان‌های نهاوند و کرمانشاه بدهد.

وی پس از آنکه مجرم اول را به زندان نهاوند تحویل داد به سمت کرمانشاه حرکت کرد تا مجرم دوم را نیز تحویل دهد، اما در مسیر جاده صحنه - بیستون مجرم وانمود کرد که حالت تهوع داشته و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد.
پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یک دستگاه پژو پارس که دو زن و یک مرد سرنشین آن بودند به خودروی پلیس نزدیک شده و در فرصت مناسب اقدام به سوار کردن مجرم و فرار کردند.
اما مأمور پلیس آن‌ها را تعقیب کرد و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن وقتی بی‌توجهی راننده پژو پارس را دید با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد که خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن پیاده اقدام به فرار کردند.
سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: در این تعقیب و گریز مأمور پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیک و پس از زمینگیر شدن وی زندانی و همسرش را دستگیر کرد.
رئیس پلیس شهرستان هرسین با بیان اینکه دختر و داماد مجرم موفق به فرار شده و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد، گفت: مجرم زخمی شده برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است.
فردا
نظرات بینندگان