کد خبر: ۱۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۷
به همت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بیماران بدون صاحب و اوراق هویتی ساماندهی می شوند

با هدف حل مشکل بیماران بدون صاحب یا فاقد اوراق هویتی در مراکز درمانی و بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح استان فارس، با حضور مدیران معاونت اجتماعی دانشگاه و ثبت احوال، تفاهم نامه ای به امضا رسید.
به گزارش شیرازه، کرامت الله افراشی معاون اجتماعی دانشگاه در نشست مشترک با انصاری مدیرکل ثبت احوال استان فارس، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل موجود، مشکلات بیمارانی که به دلیل نقص مدارک با مشکل پذیرش و بیمه مواجه هستند را بیان کرد و خواستار ایجاد فرآیندهای لازم برای بررسی مسایل آنان شد.

در این نشست ضمن استقبال و اعلام آمادگی مدیرکل ثبت احوال برای همکاری در این زمینه، تهیه و تعریف فرآیندهای همکاری متقابل، ایجاد امکانات لازم برای دسترسی دو دستگاه به صورت برخط(آنلاین) به سامانه اطلاعات طرفین در چارچوب تعریف شده بررسی شده و مورد توافق قرار گرفت.

در این فرآیند، دسترسی به اطلاعاتی شامل مشاهده اطلاعات فردی در سامانه ثبت احوال، اطلاعات مربوط به زاد و ولد و مرگ و میر ثبت شده در بیمارستان ها، ارسال اطلاعات افرادی که اوراق هویتی خود را برای ضمانت به صندوق های بیمارستانی به امانت می سپارند و صدور به موقع گواهی های موردنیاز از سوی ثبت احوال برای بهره مندی بیماران از خدمات بیمه مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان