کد خبر: ۱۲۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس عنوان کرد:

فعال بودن سامانه بارشی تا بعدازظهر پنج‌شنبه در فارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به اینکه از بعدازظهر یکشنبه 23 دیماه سامانه بارشی در این استان مستقر شده است، گفت: این سامانه تا بعدازظهر پنجشنبه 27 دیماه در استان فعال خواهد بود.

به گزارش شیرازه،  مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: سامانه بارشی جدید که از بعدازظهر 23 دی وارد فارس شده تا پنج‎شنبه 27 دیماه در نواحی غربی، مرکزی و جنوب غربی استان موجب بارش‌های پراکنده، رگیار و وزش باد خواهد شد و از روز چهارشنبه 26 دی این سامانه تشدید و تمام نقاط استان را با بارش های نسبتا سنگین پوشش خواهد داد .

  رحیم آزادی با بیان اینکه برای نقاط کوهستانی فارس در این بازه زمانی بارش برف پیش‌بینی شده است،‌افزود: هم‌اینک بارش برف در شهرستان سپیدان آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اردکان، نورآباد و اقلید به ترتیب با بارش 13.5، 10.4 و 6.6 میلی‌متری باران بیشترین بارش فارس را طی دو روز گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

آزادی با تصریح بر اینکه احتمال آبگرفتگی برای معابر نواحی غربی، شمال غربی و مرکزی پیش‌بینی شده است، گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان اندیشیده شده و دستگاه‌های امدادی برای مواجه با خسارات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی همچینن عنوان کرد که اطلاع رسانی و هشدار در این باره به راهداران، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های امدادی برای برقراری امینی در جاده‌ها داده شده است که البته طی دو روز گذشته تردد در تمام محورهای مواصلاتی فارس عادی و روان گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس یادآور شد: اطلاعیه‌های لازم در این باره به فرمانداری‌های سراسر فارس صادر و توصیه‌های لازم به عشایر و روستاییان به جهت عدم تردد در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و چرای دام داده شده است.

ایسنا

انتهای پیام/

نظرات بینندگان