کد خبر: ۱۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

رادیو فارس در ارزیابی فصلی پاییز به عنوان رادیوی برتر کشور معرفی شد

بر اساس رتبه بندی شبکه های استانی صدای مراکز، رادیو فارس با کسب نمره 77/93 در مقایسه با مراکز 33 گانه استانی، رتبه اول را کسب کرد.
به گزارش شیرازه، یاسرجمالی معاون صدای مرکز فارس اعلام کرد: این ارزیابی ها فصلی و سه ماهه انجام می گیرد، الگوهای ارزیابی 14 مورد است از جمله میانگین امتیاز برنامه ها، تعداد عوامل موفق، برنامه های موفق، کیفیت کنداکتور، رادیو نما، حضور در جشنواره ها، کم و کیف برگزاری جلسات طرح و برنامه و ...
معاون صدای مرکز فارس گفت: نظر مخاطبان نیز یکی از الگوهای مهم در این ارزیابی ها
است. هرفصل مسئولان نظر سنجی سازمان به طور میدانی براساس استانداردهای علمی میزان مخاطب و رضایت مندی رادیو را سنجش می کنند.
جمالی افزود: میزان شنونده رادیو فارس در پاییز 97، 34 درصد بود که برنامه های صبحگاهی سلام کاکو با 65 درصد و پسین دلگشا با 63 درصد مخاطب، بیشترین شنونده را به خود اختصاص دادند.
معاون صدای مرکز فارس تصریح کرد:  برای کسب رضایت مخاطب در رادیوی محلی فارس قدم های خوبی برداشته شده است که ایجاد کنداکتور چابک و خوش ریتم، راه اندازی برنامه های پرمخاطب و حذف برنامه های کلیشه ای و طولانی، تمرکز بر روی برنامه ای بومی و محلی و توجه ویژه به شهرستان ها، تولید برنامه های با نشاط طنز، تفریحی ، تولید به روز و تمرکز بر نیاز مخاطب در انتخاب موضوعات ازجمله تلاش های معاونت صداست که بطور جد دنبال می شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان